به گزارش فارس رضا شیردره در ملایر یکی از مهمترین برنامههای عملیاتی اداره برق را ارائه خدمات غیر حضوری به مشترکین دانست و اظهار کرد: در این زمینه بیش از ۴۰ خدمت این مدیریت از طریق نصب اپلیکیشن «برق من» به مشترکین ارائه میشود که در این روزهای کرونایی یکی از راحتترین راهها برای مردم و جلوگیری از مراجعه حضوری است.
وی تصریح کرد: نمایش سوابق مصرف و پرداخت، امکان پرداخت آنی قبوض، ثبت خوداظهاری قرائت کنتور، امکان درخواست انشعاب و آزمایش کنتور و... از جمله خدمات نصب این اپیکیشن است.
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر به اجرای طرح «برق امید» از سوی وزارت نیرو اشاره کرد و گفت: طبق مصوبه هیات دولت در این زمینه مشترکینی که مشمول این طرح هستند با مصرف به میزان تعیین شده طی هر دوره مشمول تخفیف صد درصدی بهای برق مصرفی میشوند.
وی با بیان اینکه طرح برق امید از اول آبان ماه اجرایی شده و برای ماههای گرم ۱۰۰ کیلووات و برای سایر ایام ۸۰ کیلووات تعریف شده است اظهار کرد: این طرح تنها مشمول مشترکین خانگی است.
شیردره تصریح کرد: این طرح در حال حاضر مشمول ۲۵ درصد از مشترکین ملایری میشود که از دیگر مشترکین تقاضا داریم مصرف برق خود را تا حد امکان مدیریت کنند تا از تخفیف صد درصدی بهای انرژی ماهانه بهرهمند شوند.
وی در ادامه به سایر اقدامات حوزه برق شهرستان ملایر اشاره کرد و گفت: این اقدامات با هدف تامین برق مطمئن و پایدار به مشترکین در حال انجام است که مهمترین آن رفع مشکلات شبکهها، روشنایی معابر و... است.
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر با بیان اینکه شاخه زنیها از اواسط آبان ماه شروع شده و همچنان ادامه دارد گفت: در تلاشیم در فصل زمستان نیز با تأمین برق پایدار و مستمر موجب آرامش خاطر همشهریان باشیم که در این راستا برنامههای بازدید منظم از شبکههای توزیع در نقاط مختلف شهرستان انجام میشود.
وی با بیان اینکه در تمام شهرستان برنامههای خوبی برای اصلاح و بهینه، توسعه و احداث شبکههای روستایی در حال انجام است، گفت: تنها هدف ما خدمت و رضایت مندی مردم است.
شیردره بر پرداخت به موقع بهای برق مصرفی توسط مشترکین و رعایت حریمها در زمان ساخت و ساز تأکید کرد و افزود: همکاری و مشارکت مردم با این مدیریت باعث خدمت رسانی و ارائه خدمات بهتر به مردم میشود.