بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است‏ و از نظر ذهنی، روحی و جسمی در وضعیت مطلوبی هستم، تیم هم تمرینات با برنامه و حساب شده‌ای برای بازی‌های آینده لیگ برتر انجام داده و آماده است.
کد خبر: ۹۲۵۶۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹ 20 December 2020

به گزارش تابناک قم، احسان صمدی اظهار کرد: نکته مهم این است که سایر تیم‌های هم‌گروه از ما بیشتر بازی کرده‌اند و بیش از یک ماه فقط تمرین کرده‌ایم، با این حال فرصت خوبی ایجاد شد تا نسبت به قبل هماهنگ‌تر شویم و آنچه که کادر فنی برای بازی‌های آینده از ما انتظار دارد به ویژه در بازی با ذوب‌آهن به خوبی اجرا کنیم.

وی افزود: تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر برای تیم ما که اکثر نفرات آن نسبت به سال گذشته تغییر کرده فرصت خوبی برای هماهنگ‌تر شدن بود، البته هم‌بازی بودن تعدادی از بازیکنان امسال شیمیدر در دوره‌های قبل لیگ برتر به تیم کمک زیادی کرده، خودم هم قبلا با چند نفر از بچه ها هم‌‌بازی بوده‌ام.

بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم ابراز کرد: ترکیب امسال شیمیدر متشکل از بازیکنان باتجربه و جوان است ولی یک کادر فنی با دانش داریم که تیم یکدستی را آماده ادامه رقابت‌های لیگ برتر کرده است، همچنین همدلی و انگیزه بالای تیم ما باعث شده تا صد در صد مدعی قهرمانی باشیم.

وی راجع به بازی حساس شیمیدر در مقابل ذوب‌آهن نیز گفت: تیم قدیمی و بسیار خوبی است و از بازیکنان و مربیان توانایی بهره می‌برد، بازی‌های این تیم را در مرحله قبل دیده‌ایم و کادر فنی هم این تیم را آنالیز کرده و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم و آماده‌ایم بهترین بازی خود را مقابل ذوب‌آهن به نمایش بگذاریم.

صمدی که از جمع بازیکنان نخبه تیم‌های پایه باشگاه شیمیدر مدارج ترقی را طی کرده و علاوه بر شیمیدر سابقه بازی در مهرام و اکسون را هم دارد، در پایان اظهار کرد: از زحمات تمام اعضای باشگاه تشکر می‌کنم به ویژه از آقای درغوکاسیان که در این شرایط اقتصادی از بسکتبال حمایت می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار