فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در سالروز ولادت پرستار کربلا حضرت زینب (س) و روز پرستار با انتشار پیام تبریک از زحمات پرستاران متعهد آذربایجان غربی قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۲۵۷۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳ 20 December 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، در این پیام تبریک آمده است :

خجسته زاد روز بانوی کربلا، اسوه نیکی‌ها و پرستار دل‌های زخم دیده از واقعه عاشورای حسینی، سرور بانوان دوعالم، اسوه صبر و ایمان و نجابت حضرت زینب کبری سلام الله علیها که در میهن عزیز اسلامی مان به عنوان روز پرستار نام گذاری شده است، جلوه‏گاه فداکاری عزیزانی است که زندگی و سرمایه عمرشان را به  کار می‏گیرند تا بتوانند سلامت را برای بیماران و جامعه به ارمغان آورند.

بزرگوارانی که زینب گونه آسایش را از کف می‏نهند تا آرامش ببخشند و تمام هستی خود را برای آرامش و آسایش دردمندان نثار می‌کنند.

روز پرستار یادآوری است بر رشادت‏ها، ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های پرستاران متعهدی که با اقتدا به آموزه‌های دینی، صبر و استقامت حضرت زینب سلام الله علیها در کارزار  ویروس منحوس کرونا جامه خدمت پوشیده و تلاش کردند رخت تندرستی به تن آسیب دیدگان و مبتلایان کرونا کنند.

اینجانب با ادای احترام محضر شهدای سلامت و ضمن عرض خداقوت به جامعه پرستاری  که در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا، مدال افتخار مدافعان سلامت مردم را بر سینه خود زده‏ اند، ولادت با سعادت اسوه صبر، شجاعت و عفاف، حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار را به مردم شهید پرور استان به ویژه جامعه پرستاری، تبریک و تهنیت عرض نموده و برای آن عزیزان آرزوی سلامت و موفقیت روزافزون دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار