دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی گفت: ۲ بانوی شمشیرباز از این استان به اردوی تیم ملی اسلحه فلوره کشور دعوت شدند تا برای رقابت های انتخابی المپیک توکیو ۲۰۲۱ آماده شوند.
کد خبر: ۹۲۸۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷ 29 December 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، علی نجف‌زاده افزود: «الهه قهرمانی» و «هانیه خوشخواهی» بانوان شمشیرباز اسلحه فلوره استان با اعلام فدراسیون به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.

وی گفت: این اردو قرار است طی روزهای ۱۴ تا ۱۹ دی‌ماه و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شود و فدراسیون شمشیربازی میزبانی آن را به شهر ارومیه واگذار کرده است.

دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در این اردو «سروناز مرتضوی»، «فاطمه زارع شریفی» و «مریم وهابی» از تهران نیز حضور خواهندداشت.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز «محمد برزگر» به اردوی تیم ملی اسلحه اپه مردان، «سکینه نوری» به اردوی اسلحه اپه بانوان و «هادی رضوی‌نیا» به اردوی اسلحه فلوره مردان دعوت شده بودند.

دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی افزود: اردوهای تیم ملی شمشیربازی در اسلحه‌های مختلف برای آمادگی تیم ملی برای شرکت در رقابتهای انتخابی المپیک توکیو (زون آسیا) برگزار می‌شود.

هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی در هفته تربیت‌بدنی و ورزش امسال به‌عنوان یکی از هیات‌های برتر ورزشی این استان از سوی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی تجلیل شد.

«طاهر عاشوری»، «سکینه نوری» و «الهه قهرمانی»، سه شمشیرباز باسابقه و ملی‌پوش ارومیه‌ای هستند که مقام‌های متعددی در مسابقات آسیایی، بین‌المللی و کشوری کسب کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار