تیم بسکتبال شیمیدر قم با عبور از تیم کوچین آمل موفق به کسب پنجمین پیروزی متوالی خود در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال مردان ایران شد.
کد خبر: ۹۲۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸ 31 December 2020

به گزارش تابناک قم،‏ روند مثبت و پیشرفتی که شاگردان مصطفی هاشمی در تیم بسکتبال شیمیدر قم از آغاز فصل جاری پیکارهای لیگ برتر بسکتبال مردان ایران در پیش گرفته‌اند با کسب پنجمین برد متوالی در مصاف با تیم کوچین آمل (جوانان 2020) ادامه پیدا کرد.

تیم بسکتبال شیمیدر قم پنجمین پیروزی متوالی خود در این فصل را مقابل تیم کوچین آمل کسب کرد تا با یک بازی بیشتر نسبت به مهرام جدی‌ترین رقیب خود در این گروه، به صدر جدول رده‌بندی رفته و همچنان یکی از قدرت‌ها و تیم‌های مدعی کسب مقام قهرمانی این دوره از بازی‌ها در ذهن علاقمندان به بسکتبال باشد.

شاگردان مصطفی هاشمی در تیم شیمیدر قم پس از چهار برد متوالی مقابل تیم‌های نیروی زمینی، آینده‌سازان، ذوب‌آهن اصفهان و شهرداری بندرعباس، در پنجمین بازی خود عصر دهمین روز دی‌ماه در تالار آزادی تهران به مصاف کوچین آمل رفتند و با حساب 80 بر 58 صاحب برتری شدند.

نماینده بسکتبال قم رقابت سخت و نفس‌گیری با تیم جوان و آینده‌دار کوچین داشت، تیمی که متشکل از بهترین‌های زیر 20 سال بسکتبال کشورمان است و آماد مسابقات جوانان آسیا می‌شود و در این دیدار رقابت تنگاتنگی با شیمیدر داشت اما در نهایت با اختلاف 12 امتیاز نتیجه را واگذار کرد.

کوارتر نخست با حساب 16 بر 10 به نفع شیمیدر قم به پایان رسید، در کوارتر دوم کوچین به برتری 20 بر 15 رسید، تا نیمه نخست با اختلاف تنها یک امتیاز، 31 بر 30 به نفع شیمیدر به پایان برسد اما در کواتر سوم شیمیدر 18 بر 13 و در کوارتر چهارم 21 بر 15 به برتری رسید تا در نهایت از این بازی پنجمین برد خود را کسب کند.

برتری مقابل تیم بسکتبال کوچین آمل علاوه بر رقم زدن پنجمین برد متوالی تیم شیمیدر قم، شاگردان مصطفی هاشمی را با 10 امتیاز به صدر جدول رده‌بندی برد، در حالی که مهرام با هشت امتیاز و یک بازی کمتر در مکان دوم است و ذوب‌آهن اصفهان با هفت امتیاز رده سوم را در اختیار دارد.

نتایج شیمیدر قم در پنج بازی این فصل:

شیمیدر قم 109 – 69 نیروی زمینی تهران

شیمیدر قم 107 – 62 آینده‌سازان تهران

شیمیدر قم 84 – 78 ذوب‌آهن اصفهان

شیمیدر قم 76 – 68 شهرداری بندرعباس

شیمیدر قم 70 – 58 کوچین آمل

برنامه 2 بازی باقی مانده از دور رفت:

12 دی: شیمیدر قم – مس کرمان

23 دی: شیمیدر قم – مهرام تهران

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار