تابناک- مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در استان بوشهر گفت: طبق دستور ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا فردا نماز جمعه در همه شهرهای استان بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۵۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱ 28 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، حجت الاسلام یعقوب بهمیاری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ویروس کرونا بسیاری از آیین‌های ملی و مذهبی ما را در کشور تحت شعاع قرار داد، اظهار داشت: ما شاهد آن بودیم که در یک سال گذشته بسیاری از برنامه‌ها به شیوه های متفاوت برگزار شد.

وی با بیان اینکه با تعطیلی آیین‌های نماز جمعه و جماعات فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی تعطیل نشد، افزود: در این ایام برنامه های فرهنگی مذهبی از طریق فضاهای مجازی صورت گرفت.

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در استان بوشهر با بیان اینکه کمک‌های حمایتی نیز در این ایام با محوریت ائمه جمعه صورت گرفت، بیان کرد: شناسایی نیازمندان واقعی و توزیع کمک‌های مومنانه از دیگر فعالیت صورت گرفته بود.

بهمیاری با اشاره به وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان بوشهر، تصریح کرد در حال حاضر ۹۰ درصد استان در وضعیت آبی شیوع بیماری کرونا هستند و طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا امکان برگزاری نماز جمعه وجود دارد.

وی گفت: بر این اساس فردا نماز جمعه در شهرهای ۲۵ گانه استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن۶۰

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار