مدیر مخابرات منطقه کردستان از کسب رتبه سوم کشوری مخابرات منطقه کردستان در ثبت نظرات کارکنان در نظام پیشنهادات شرکت مخابرات ایران خبر داد و گفت: این مهم با ارائه راه حل ها و پیشنهادات منطقی نقش موثری در پیشبرد اهداف مخابراتی دارد.
کد خبر: ۹۳۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲ 30 January 2021
کسب رتبه سوم کشوری مخابرات منطقه کردستان در عملکرد نظام پیشنهادات
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اشاره به همکاری چشمگیر کارکنان منطقه در ثبت نظرات خود در سامانه نظام پیشنهادات و استقبال آن‌ها از این فرصت افزود: قطعا ارائه پیشنهادات و راه حل‌های کارشناسی شده و موثر در راستای تحقق اهداف، ارتقاء جایگاه و معرفی هرچه بیشتر برند مخابرات می‌تواند آینده روشن شرکت را دنبال داشته باشد.
وی به تشکیل کمیته تخصصی نظام پیشنهادات در منطقه کردستان اشاره کرد و افزود: در این کمیته بهترین پیشنهادات که باید شاخص‌های نوآورانه، قابل اجرا، همسو با اهداف مخابرات و... باشند جهت ارجاع به نظام پیشنهادات به تصویب خواهد رسید.
مدیر مخابرات منطقه کردستان به درصد بالای همکاری کارکنان در ثبت نظرات خود در سامانه نظام پیشنهادات نسبت به هدف تعیین شده اشاره کرد و گفت: تعداد ٨٨ پیشنهاد از سوی منطقه در این سامانه ثبت شده است.
وی همچنین یاداور شد: منطقه کردستان در بین استان‌های متوسط نیز حائز رتبه اول شده است.
حکمت بیان داشت: بر اساس شاخص‌های بررسی شده مخابرات منطقه کردستان رتبه سوم کشوری را در ثبت نظرات کارکنان در نظام پیشنهادات شرکت مخابرات ایران کسب نموده است.
وی خاطر نشان ساخت: کارکنان یک سازمان با داشتن نظرات، افکار و خلاقیت‌ها ارزشمند‌ترین سرمایه محسوب می‌شوند و به همین منظور می‌توان گفت که یکی از نظام‌هایی که می‌تواند به این سرمایه با ارزش و متناسب با خصوصیات و روحیات او هویت بخشد نظام ارائه پیشنهاد‌های کارکنان می‌باشد.
حکمت تاکید کرد: نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد‌ها به عنوان یک ابزار اجرایی مدیریت مشارکتی است که در این نظام کلیه افراد سازمان درباره روش‌ها و حل مسائل و ارتقاء بهره وری، فعالانه می‌اندیشند و حاصل آنرا در قالب طرح‌ها وپیشنهاد‌ها به سازمان ارائه می‌کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار