تابناک-فرماندار شهرستان عسلویه :در ایام دهه فجر امسال ۳۳ پروژه با هزینه بالغ بر ۸۸ میلیارد تومان در شهرستان عسلویه به بهره برداری میرسد.
کد خبر: ۹۳۶۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱ 31 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک،عبدالنبی یوسفی فرماندار عسلویه در مراسم نواختن زنگ انقلاب كه در مدرسه شهید باهنر عسلویه صبح امروز برگزار شد گفت ۳۳ پروژه با هزینه بالغ بر ۸۸ میلیارد تومان در ایام دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد و همچنین ۵ پروژه با اعتبار بالغ بر ۸/۳ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

فرماندار عسلویه با اشاره به افتتاح پروژه ها در ایام دهه فجر گفت تمام تلا ما این است که پروژه‌های نیمه تمام به بهره‌برداری برسد و پروژه هایی که برای شهرستان عسلویه ضروریت دارد عملیات اجرایی آن شروع شود.

یوسفی در این مراسم گفت پروژه های فراوانی در شهرستان عسلویه علیرغم مسائل و مشکلات زیادی در سال هاي گذشته به بهره برداری رسید یا شاهد عملیات اجرایی آن بودیم و عليرغم همه مشكلات و تحريم هاي حداكثری توفيقات فراوانی را كسب كرده است كه بدون شك همراهي مردم در اينخصوص بسيار مهم بوده است.

وی افزود یکی از مطالبات جدی مردم عسلویه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان بود،که با همت پیروان شهید سلیمانی بیمارستان ۶۴ تختخوابی مجهز در بخش چاه مبارک به بهره برداری رسید و عملیات اجرای پروژه کلینیک تخصصی در شهرستان عسلویه شروع شد.

همچنین بیمارستان ۱۶۴ تخت خواب در هیأت دولت مصوب شد که به زودی عملیات اجرای آن در شهرستان عسلویه شروع خواهد شد.

فرماندار عسلویه نیز افزود اميدوارم آنچه به زودی زود آنچه که شایسته شأن مردم شریف و نجیب مردم شهرستان عسلویه هست تحقق يابد .

وي در خصوص شرايط كرونايي رعايت تمام پروتكل ها براي حفظ جان و سلامتي مردم ضروي دانست و اعلام كردشهرستان عسلويه در آمار مبتلايان و فوتي ها كمترين آمار دارد كه از اين بابت همراهي همه شهروندان در رعايت پروتكل ها مهم خواند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار