با حضور معاون استاندار هرمزگان:
تابناک-معاون استاندار هرمزگان در دومین روز از دهه مبارک فجر، یک طرح آموزشی در درگهان قشم را افتتاح کرد.
کد خبر: ۹۳۶۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 01 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، ایرج حیدری معاون استاندار هرمزگان در ادامه افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان قشم با حضور در شهر درگهان این شهرستان یک فضای آموزشی را در این شهر با همراهی مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری، فرماندار قشم، امام جمعه شهرستان و مدیر کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان مورد بهره برداری قرار داد.

مدرسه ۱۲ کلاسه فاطمه الزهرا شهر درگهان قشم طرحی بود که معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با اعتباری بالغ ۸ میلیارد تومان دقایقی پیش مورد افتتاح و بهره برداری قرار داد.

این فضای آموزشی در سه طبقه و زیربنای ۱۵۰۰ متر با تجهیزات کامل به صورت مشارکتی توسط اداره کل نوسازی مدارس استان و بانوی خیر اهل درگهان احداث شده است.

در آئین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه فاطمه الزهرا شهر درگهان از خیر درگهانی این فضای آموزشی که ۵۰ درصد هزینه ساخت آن را تقبل کرده بود توسط معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با اهدا لوحی تقدیر بعمل آمد.

ایرج حیدری همچنین با حضور در روستای پی پشت بخش مرکزی شهرستان یک طرح بزرگ ورزشی خیرساز را در این روستا مورد بهره برداری قرار داد.

زمین چمن فوتبال روستای پی پشت بخش مرکزی قشم با زیربنای ۸ هزار متر با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان همزمان با دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی توسط معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با همراهی مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری، فرماندار قشم و مدیر کل ورزش و جوانان استان مورد بهره برداری قرار گرفت.
انتهای پیام/ز268

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار