دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل گفت: استکبارستیزی رکن انقلاب اسلامی است و هیچ اندیشه و تفکری نمی‌تواند این رکن را کمرنگ و یا غیرواقعی نشان دهد.
کد خبر: ۹۳۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰ 13 September 2015

حبیب کوهی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع اقشار مختلف مردم و تبیین جایگاه نظام اسلامی و شیطنت‌های امریکای جنایتکار در طول تاریخ اظهار کرد: هر چند برخی‌ها در داخل کشور خود را به نادانی و جاهلی زده‌اند تا سرپوشی بر جنایت‌های آمریکا در حق این ملت آزاده بگذارند اما تاریخ گواه همه این خیره‌سری‌ها و خصومت آمریکا با ملت ایران است و برای همیشه در تاریخ این کشور این امر هویدا و آشکار است.

وی افزود: نباید به بهانه رفع تحریم‌ها و مذاکرات هسته‌ای فرش قرمزی را زیر پای آمریکایی‌‌ها و غربی‌ها باز کنیم تا آنها احساس کنند تا جمهوری اسلامی ایران به آنها نیازمند است در حالی که واقعیت غیر از این است و امروز کشور ما به حدی از توان و قدرت و صداقت دست پیدا کرده که در مقابل هیچ اراده‌ای حاضر به خم شدن نیست.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل گفتمان اصیل انقلاب اسلامی را گفتمان حمایت از مستضعفان و محرومان دنیا و تقویت روحیه استکبارستیزی عنوان کرد و یادآؤر شد: آمریکا امروز از ابلیس نیز بدتر است به طوری که در مکر و حیله و نیرنگ دست شیطان را از پشت بسته است.

کوهی تصریح کرد: آنهایی که امروز نغمه روابط ایران با آمریکا را با خوشحالی تمام سر می‌دهند غافل از این اصل هستند که جمهوری اسلامی ایران نظام 36 سال گذشته نیست که وابسته به نظام‌های افن غرب باشد بلکه به حدی از قدرت و توان رسیده‌ایم که می‌توانیم شیطان بزرگ را حتی با اتحاد و انسجام امت اسلامی از صحنه روزگار محو کرده و از بین ببریم.

وی به شیطنت‌های پی در پی آمریکایی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران و جبهه وحدت و همدلی امت اسلامی گفت: ما باید به سمتی حرکت کنیم تا شایسته‌ترین گفتمان انقلاب اسلامی که همان حمایت از مظلوم و ستیز با ظالمان است برای همیشه تاریخ در حرکت واقعی نظام اسلامی متبلور شده و حقیقتی مسلم پیدا کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار