کد خبر: ۹۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰ 13 September 2015
آستارا - ایرنا - رییس هیات ورزش های همگانی شهرستان آستارا گفت : مهتاب سردی ورزشکار آستارایی به عنوان مربی ، تیم ملی داژبال را در مسابقات آسیایی همراهی می کند.
[مربی آستارایی تیم ملی داژبال را در مسابقات آسیایی همراهی می کند]

داوود دوستدار روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود : مهتاب سردی سرپرست تیم داژبال آستارا و مسوول کمیته داژبال استان گیلان این بار به عنوان مربی در کنار تیم ملی داژبال برای حضور در مسابقات آسیایی حضور خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی داژبال بانوان به مربیگری مهتاب سردی هم اینک در شهرستان شهریار در حال برگزاری است ، اضافه کرد : در کنار سردی ، سحر عزیزی دیگر ورزشکار آستارایی نیز به اردوی تیم ملی داژبال دعوت شده است.
وی اظهار کرد : عزیزی پس از درخشش در رقابت های داژبال قهرمانی کشور در استان زنجان به عنوان فنی ترین بازیکن این دوره از مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت شد.
دوستدار در ادامه با بیان اینکه مسابقات داژبال قهرمانی آسیا به میزبانی ملبورن استرالیا برگزار می شود ، گفت : تیم ملی داژبال جمهوری اسلامی ایران در دو بخش آقایان و بانوان یکم مهرماه به این مسابقات اعزام می شود.
ورزش داژبال ، یکی از ورزش های سنتی ایرانیان است که از زمانهای قدیم در کشور ایران ، بعنوان یک بازی پرنشاط و همگانی مطرح و در بین اقشار مختلف مردم بسیار رایج بوده است.
این رشته ورزشی در عصر کنونی با مخاطبان چشمگیر خود توانسته است بعنوان یک ورزش خانوادگی و کم هزینه ، در بین جوامع مختلف ، مطرح و مورد استقبال قرار گیرد.
ورزش داژبال ، در طی سال های اخیر در بسیاری از کشورهای دنیا گسترش یافته و می توان این رشته جذاب را در سطح بین الملل ، با شکل ها و اسم های مختلف از جمله وسط بازی ، وسطی ، توپ در وسط ، تک بال و داژبال مشاهده کرد.
شهرستان آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان دارای چهار هزار و 400 ورزشکار ساماندهی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار