در پايان مرحله اول ليگ دسته يك نونهالان پسر
تابناک:هفته هشتم و نهم ليگ دسته يك نونهالان پسر با مبارزات تيم هاي گروه اول و دوم برگزار و 4 تيم هيات تكواندو شهرستان خرمشهر الف، خشت خورشيد آريايي، اسدي فريدونكنار و ياري راهي مرحله دوم اين رقابت‌ها شدند.
کد خبر: ۹۴۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶ 14 September 2015

به گزارش تابناک مرکزی ، هفته هشتم و نهم از مرحله اول یازدهمين دوره مسابقات ليگ دسته یک نونهالان پسر (جام شكوفه‌هاي تكواندو) با حضور 310 تكواندوکار در قالب 19 تيم به ميزباني خانه تكواندو برگزار شد.

در چاچوب هفته هشتم گروه اول مسابقات جام شکوفه های تکواندو تیم پتروشیمی شازند که تا پیش از این در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار داشت موفق شد با نتیجه 6 بر 4 بر تیم بالای جدولی  اسدی فریدونکنار غلبه کند

نماینده استان مرکزی در هفته نهم این رقابت ها برابر هیات تکواندوی شهرستان خوی با نتیجه تساوی 5 بر 5 متوقف شد تا در پایان مرحله اول این مسابقات با قرار گرفتن در رتبه هفتم جدول رده بندی از صعود به مرحله بعد بازماند

در پايان اين رقابت‌ها، تيم هاي اول و دوم هر گروه به مرحله بعد صعود كردند كه از گروه اول تيم هاي هيات تكواندو شهرستان خرمشهر الف و اسدي فريدونكنار و از گروه دوم، تيم‌هاي خشت و خورشيد آريايي و ياري، راهي مرحله دوم شدند كه براي كاپ قهرماني اين دوره از مسابقات مبارزه خواهند كرد.

نتايج هفته هشتم

فرمانيه 3 – هيات تكواندو استان قزوين 7

شهرداري تبريز 4 – هيات تكواندو شهرستان خرمشهر الف 6

هيات تكواندو شهرستان خوي 4 – الماس بتن همدان 5

آموزشگاه مژدهي صفر – هيات تكواندو استان يزد 10

اسدي فريدونكنار 4 – پتروشيمي شازند 6

 

نتایج هفته نهم

فرمانيه 4 – شهرداري تبريز 6

هيات تكواندو استان قزوين 7 – الماس بتن همدان 3

هيات تكواندو شهرستان خرمشهر الف 8 – هيات تكواندو استان يزد 2

هيات تكواندو شهرستان خوي 5 – پتروشيمي شازند 5

آموزشگاه مژدهي صفر – اسدي فريدونكنار 10

 

در پایان هفته نهم از گروه اول این رقابتها، هيات تكواندو شهرستان خرمشهر الف با 24 امتياز صدرنشين شد، اسدي فريدونكنار با 22 امتياز در جايگاه دوم ايستاد و شهرداري تبريز با 20 امتياز عنوان تيم سوم را بدست آورد.

هيات تكواندو استان قزوين، آموزشگاه مژدهي، الماس بتن همدان، پتروشيمي شازند، هيات تكواندو استان يزد، فرمانيه و هيات تكواندو شهرستان خوي به ترتيب در جايگاه چهارم تا دهم جدول رده بندي قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
پتروشیمی اراک منظورتونه البته !
درواقع بهتره بگیم پتروشیمی شازند ِ اراک !
مدیر پایگاه سلام.سایت رسمی فدراسیون پتروشیمی شازند درج کرده است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار