در ساروز تاسیس بنیاد شهید؛
تابناک سمنان: آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با ایثارگران و خانواده‌های شهدا بر حفظ تکریم مقام شامخ شهدا تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۸۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰ 14 March 2021

کم‌آبی؛ مهم‌ترین مشکل مردم سمنان

نماینده ولی فقیه در استان سمنان به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جمعی از خانواده‌های شهدا و جانبازان و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان  سمنان با نماینده ولی فقیه در این استان دیدار کردند.

وی در استان خدمت به خانواده شهدا و جانبازان را ارزشمند و از افضل خدمات دانست و افزود: رضایت خانواده شهدا ، رضایت خداست.

آیت الله سید محمد شاهچراغی در این دیدار گفت: شهدا با نثار خون خود برای انقلاب سرمایه گذاری کردند و حفظ آرمان‌های شهدا وظیفه همگانی است.

آیت الله شاهچراغی ۲۲ اسفند روز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان حضرت امام را یاد آور شد و گفت: این بنیاد از جمله نهاد‌های انقلابی است که در خدمت نظام است.

یزدانی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان هم با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در این استان گفت: استان سمنان به لحاظ ایثارگری رتبه سوم کشور را داراست.

در این دیدار از خانواده جانباز شهید غلامعلی مثبت، عباس ارویی عضو تیم ملی هاکی جمهوری اسلامی ایران که چندین مدال طلای خود را به شهدای مهدیشهر اهدا کرده و فرزند جانباز عطیه تبیناییان حافظ کل و نفر اول چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم تجلیل شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار