رئیس دادگستری کل استان خوزستان در راستای رفع مشکلات قضایی مردم بصورت چهره به چهره با ارباب رجوع دیدار و پرونده قضایی و مشکلات حقوقی آنان را بررسی و دستورات لازم را صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳ 25 April 2021

با هدف اجرای سیاست‌های کلان قوه قضائیه و به منظور تکریم ارباب رجوع، احترام به کرامت و ارزش‌های انسانی و خدمت رسانی هرچه بهتر دستگاه قضایی به مردم ، روز شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با حضور حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان ، حجت الاسلام بهمنش معاون قضایی و نظارت بر دادگاه ها و زبیدی نیا معاون قضایی ، پرونده قضایی و مشکلات حقوقی مراجعان در ملاقات چهره به چهره مطرح و پس از استماع اظهارات مراجعان و بررسی درخواست‌های آنان دستورات لازم جهت رسیدگی به واحد‌های ذیربط صادر گردید.

در حاشیه این دیدار رئیس کل دادگستری استان خوزستان با تاکید بر لزوم دیدار چهره به چهره و مستقیم مسئولان قضایی با مردم گفت: دیدار مردمی مسئولان قضایی علاوه بر آشنایی با دیدگاه ها و نظرات مردم و حل مشکلات آنان ، این فرصت را برای دادگستری فراهم می کند تا حس امید و اعتماد به دستگاه قضایی را در جامعه توسعه و گسترش دهد.

گفتنی است که با توجه به شرایط بیماری کووید ۱۹ (کرونا ) این دیدار‌ها با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در سالن ولایت دادگستری استان برگزار می گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار