معاون فرهنگی، تبلیغی و تربیتی حوزه علمیه خواهران استان قم تداوم شناسایی بانوان مستعد و شبکه سازی آنان را از سیاست های حوزه علمیه خواهران استان دانست و بر ضرورت افزایش تأثیرگذاری اجتماعی زنان بر اساس ارائه آموزش های تخصصی و توانمندسازی آنان تأکید کرد.
کد خبر: ۹۶۰۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸ 29 April 2021

به گزارش تابناک قم، فهیمه نیکزاد با بیان این که استعدادیابی از بین بانوان طلبه بر اساس برنامه ای تدوین شده پیگیری می شود خاطرنشان کرد: شناسایی این استعدادها بر اساس خدمات ارائه شده و همچنین طیف بندی آنان در دستور کار است.

وی ادامه داد: این فرآیند با ارائه آموزش های مبنایی به استعدادهای برتر حوزوی ادامه می یابد و سپس تیم هایی از این افراد حول محور مسائل مختلف تشکیل می شوند تا ادامه آموزش ها بر اساس این مسائل دنبال شود.

معاون فرهنگی، تبلیغی و تربیتی حوزه علمیه خواهران استان قم سپس به خروجی مورد انتظار از این فرآیند توجه داد و گفت: تربیت مسئله محور بانوان طلبه برای نقش آفرینی اجتماعی حداکثری و همچنین تربیت بانوان طلبه پژوهشگر در این مسیر دیده شده است.

نیکزاد فعالیت های معاونت متبوع خود را در محورهایی مانند تهذیب و اخلاق، فرهنگی تربیتی و همچنین امور تبلیغی دسته بندی کرد و بیان داشت: بخشی از فعالیت های این معاونت به امور دانش آموختگان اختصاص دارد که برنامه ریزی برای شبکه سازی آنان نیز در همین راستاست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار