شهردار ملایر از اجرای طرح ممیزی املاک در شهرداری ملایر در راستای اجرای بهتر درآمد پایدار و مدیریت هزینه‌ها خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵ 18 September 2015
شهردار ملایر از اجرای طرح ممیزی املاک در شهرداری ملایر در راستای اجرای بهتر درآمد پایدار و مدیریت هزینه‌ها خبر داد.

به گزارش فارس؛ علیرضا رضایی در همایش شهرداران استان همدان در ملایر با اشاره به اقدامات انجام شده شهرداری ملایر در بخش‌های مختلف اظهار کرد: مهمترین هدف شهرداری توسعه شهر و خدمت به شهروندان است.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها نهادی غیردولتی و خودکفا هستند، افزود: هر چه درآمدهای شهرداری بیشتر باشد ارائه خدمات به مردم نیز بهتر و مطلوب‎تر خواهد بود

شهردار ملایر با اشاره به کاهش درآمدهای شهرداری در بخش‌های مختلف گفت: با این وجود ما توانسته‌ایم با مدیریت و کنترل هزینه‌ها برنامه‌های خود را به سمت رسیدن به اهدافمان برای پیشرفت شهر ملایر پیش ببریم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای درآمد پایدار در شهرداری‌ها از راه‌اندازی واحد ممیزی شهرداری ملایر خبر داد و گفت: با راه‌اندازی واحد شناسایی املاک در حال شناسایی اماکن تجاری، مسکونی، آموزشی و اداری هستیم.

رضایی برنامه‌ریزی مناسب، مدیریت درست، استفاده از فکر و ایده نخبگان، سرمایه و نیروی انسانی کارآمد را از مهمترین شاخص‎ها برای رفع مشکلات دانست.

وی گفت: شهرداری ملایر با پرداخت ماهانه بیش از 2 میلیارد تومان دستمزد و هزینه‌های جاری در شهرداری توانسته هزینه‌ها را مدیریت کند.

شهردار ملایر با بیان اینکه در زمان درآمد بالا باید هزینه‌ها مدیریت شود تصریح کرد: متاسفانه امروز ما با این مشکل مواجه هستیم و زمانی که درآمدهایمان کم می‌شود تازه به فکر مدیریت هزینه می‌افتیم.

وی عمده مشکلات امروز در شهرداری‌ها را نبود منابع پایدار درآمدی، تفکیک نبودن حوزه‌های ملی و محلی در وظایف شهرداری‌ها، کم‌توجهی به حوزه رفع مشکلات مدیریت شهری و... دانست.

رضایی خاطرنشان کرد: باید برای درآمدزایی پایدار در شهرداری‌ها تلاش لازم را داشته باشیم که در این زمینه لایحه آن توسط وزارت کشور تهیه شده است.

وی تأکید کرد: اگر این طرح تصویب شود در رفع مشکلات نقش عمده‌ای را ایفا می‌کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار