رئیس امور اندازه‌گیری و توزیع شرکت گاز استان بوشهر از اعتبار 6 میلیارد ریالی برای نصب کنتورهای آلتراسونیک در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱ 17 September 2015
تابناک بوشهر: علی رضوان صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های شرکت گاز استان بوشهر اظهار داشت: این کنتورها با هدف اندازه‌گیری دقیق میزان مصرف گاز مشترکین عمده صنعتی، کنتورهای آلتراسونیک بیشتری در سراسر استان نصب خواهد شد.

وی گفت: تاکنون چند مورد از این کنتورها در نیروگاه گازی BOO ، نیروگاه بعثت و پتروشیمی مبین نصب و راه‌اندازی شده است که هم‌اکنون اقدامات موردنیاز جهت نصب تعداد بیشتری از این کنتورها در اقصی نقاط استان در دست اجرا است.

رضوان از انجام کارهای لازم جهت نصب تعداد 3 کنتور دیگر در کارخانه سیمان ساروج دشتستان، کارخانه سیمان دشتستان و نیروگاه گازی گناوه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی بیان کرد: به‌منظور نصب کنتورهای یادشده اعتباری بالغ‌بر 6 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

رئیس امور اندازه‌گیری و توزیع شرکت گاز استان بوشهر تصریح کرد: کنتورهای آلتراسونیک از دقت بالایی در اندازه‌گیری برخوردار بوده است، به‌ این‌ ترتیب میزان گاز مصرفی را با صحت و درستی بیشتری گزارش می‌دهند، همچنین در مقایسه با کنتورهای توربینی از خرابی کمتری برخوردار هستند.

رئیس امور اندازه‌گیری و توزیع شرکت گاز استان بوشهر اضافه کرد: تدارک و پیش‌بینی‌های لازم جهت نصب و راه‌اندازی کنتورهای آلتراسونیک بیشتری برای تعدادی از مشترکین پرمصرف عمده و صنعتی استان که در آینده به شبکه سراسری گاز متصل می‌شوند، فراهم‌ شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار