استاندار لرستان:
استاندار لرستان گفت: استفاده از ظرفیت فکری و نیروی انسانی بسیج سازندگی در رفع محرومیت‌ها و توسعه مناطق مختلف تاثیرگذار است.
کد خبر: ۹۶۵۲۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵ 20 May 2021

به گزارش تابناک لرستان، سیدموسی خادمی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: یکی از تغییرات مهم بودجه امسال اختصاص اعتبارات مناسب درخصوص رفع محرومیت مناطق روستایی است.

وی اظهار داشت: حدود یکهزار میلیارد تومان برای رفع محرومیت از  مناطق محروم لرستان اختصاص داده شده و بسیج سازندگی به عنوان یکی از دستگاه های مهم در زمینه محرومیت زدایی به کمک استان آمده است.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی در رفع محرومیت ها افزود: در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر مقرر گردید بسیج سازندگی هم در زمینه محرومیت زدایی به لرستان کمک کند و هم از سایر ردیف‌های متمرکز بودجه‌ای که در اختیار این نهاد قرار دارد، یاریگر استان باشد.

استاندار لرستان ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با همکاری بسیج سازندگی برنامه محرومیت زدایی در استان را با سرعت و شتاب بیشتری ادامه دهیم و با تامین نیازهای اساسی، در کاهش تعداد مناطق محروم موفق باشیم.

خادمی تصریح کرد: برای اجرای بهتر برنامه ها و رسیدن به نتایج مطلوب تر باید با اولویت بندی مناطق مد نظر و بهره گیری از طرح های مطالعاتی انجام شده، اهداف را اجرایی کرد.

وی تاکید کرد: تعریف نیازها و دسته بندی آنها ضمن معرفی ساختار و نهادهای اجرایی در دستور کار قرار گیرد و وظایف هر کدام مطابق با دستورالعمل ابلاغی مشخص شود.

وی منابع مالی ابلاغ شده به استان در زمینه محرومیت زدایی را شفاف دانست و گفت: اعتباری بالغ بر ۷۶۰ میلیارد تومان در این زمینه به استان اختصاص یافته است و انتظار می رود بسیج سازندگی با در نظر گرفتن وضعیت لرستان به لحاظ مناطق محروم، کمبودها، بیکاری و سایر موارد، نسبت به احقاق حقوق مردم به عنوان یک خواسته اقدام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار