آیین تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان با حضور جمعی از مسوولان استانی و کشوری در سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۵۴۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷ 20 May 2021
به گزارش تابناک کردستان، امروز پنجشنبه در مراسمی در سالن شهید سلیمانی اردوگاه امام علی علیه السلام کمیته امداد امام خمینی ره، سید علی موسوی جم به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی ره کردستان معرفی و از خدمات محمد رسول شیخی‌زاده مدیرکل سابق این نهاد تقدیر شد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در این آیین گفت: نصف عبادت پروردگار خدمت به مردم و رسیدگی به رفع مشکلات و موانع محرومان و نیازمندان جامعه است که کمیته امداد به عنوان یک نهاد حمایتی در این زمینه پیشگام است.

ماموستا فایق رستمی کمیته امداد را نهادی مردمی، خدمتگزار و فریادرس محرومان و نیازمندان جامعه دانست و افزود: شایسته‌سالاری هر فرد از نوع خدمت به مردم نشات می‌گیرد و یکی از نشانه‌های آن دلسوزی به همنوع است.

افزایش ۲ برابری مددجویان کردستان

مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان نیز در این آیین به ارائه گزارشی از خدمات انجام شده در دوران مدیریتی خود پرداخت و گفت: در چهار سال گذشته گام‌های بسیار خوبی در راستای خدمت به محرومان انجام شده است.

محمدرسول شیخی‌زاده افزود: از پایان سال ۱۳۹۷ تا پایان سال ۱۳۹۹ و بدلیل مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور و شیوع ویروس کرونا جمعیت زیرپوشش این نهاد در استان از ۴۵ هزار به ۷۳ هزار خانوار رسیده و با افزایش ۲ برابری روبرو شده است.

وی رشد پنج برابری اعتبارات هزینه شده در راستای کمک به محرومان را از جمله اقدامات انجام شده در این چند سال اعلام کرد و گفت: همچنین در این چند سال کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده برای نیازمندان با افزایش چشمگیری روبرو شده است و این مهم نشان می‌دهد مردم خیر استان در سخت‌ترین شرایط هم دست از حمایت محرومان برنداشته‌اند.

مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان کمک به معیشت، زندگی و درمان مددجویان، اجرای طرح‌های اشتغالزایی، احداث، خرید و بهسازی واحد‌های مسکن مددجویی، کمک هزینه تحصیلی و شهریه به مددجویان را از دیگر اقدامات انجام شده اعلام کرد.

توانمندسازی مددجویان اولویت کاری ام است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان نیز گفت: نیروی انسانی سرمایه اصلی هر سازمانی به شمار می‌روند و بی‌شک وقتی نیروی انسانی با انگیزه و با نشاط بوده و مخلصانه کار کند در موفقیت سازمان نقش موثری خواهد داشت.

سیدعلی موسوی جم نیز به مشارکت خیرین و نخبگان استان و فعالان اجتماعی و اقتصادی در پیشبرد برنامه‌های این نهاد شد و افزود: هم‌اکنون این همکاری در استان وجود دارد و انتظار داریم از این پس ما را نیز کمک کنند.

وی یکی از اولویت‌های کاری خود را توانمندسازی مددجویان اعلام و خواستار یاری سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف در این زمینه شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار