این وقفه‌های مداوم کار را سخت می‌کند و باعث می‌شود که از آن شرایط آرمانی خودمان دور شویم ولی به هر حال بخاطر اردوی تیم ملی باید به این قضیه احترام بگذاریم و تمام تلاشمان را به کار بگیریم و خوب تمرین کنیم تا بتوانیم نتایج قبل را تکرار کنیم.
کد خبر: ۹۶۶۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶ 25 May 2021

اعضای تیم نساجی خواستار برگزاری عدالت هستند و نمی خواهند حقشان ضایع شود.
سعید بیگی در خصوص پیروزی نساجی مقابل فولاد در آخرین بازی که پیش از تعطیلی لیگ انجام دادند، به خبرنگار ما گفت: در بازی با فولاد به پیروزی رسیدیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. با آن برد اعتماد به نفس به اردوی تیم ما بازگشت و همه بازیکنان با تمام توان برای نساجی جنگیدیم. واقعا در حالی که نساجی در مقاطعی شرایط خوبی نداشت من و تمام تیم می‌گفتیم که در لیگ خواهیم ماند و هنوز هم همین عقیده را داریم. گرچه کار بسیار دشوار شده اما شک نکنید که این تیم محبوب و مردمی در لیگ برتر می‌ماند.

هافبک نساجی در مورد تعطیلی لیگ ادامه داد: واقعا این وقفه‌های مداوم کار را سخت می‌کند و باعث می‌شود که از آن شرایط آرمانی خودمان دور شویم ولی به هر حال بخاطر اردوی تیم ملی باید به این قضیه احترام بگذاریم و تمام تلاشمان را به کار بگیریم و خوب تمرین کنیم تا بتوانیم نتایج قبل را تکرار کنیم.

بیگی در پایان در خصوص سه بر صفر اعلام شدن بازی سایپا و پیکان به سود نارنجی پوشان که رقیب مستقیم نساجی برای بقا در لیگ محسوب می‌شوند، افزود: نمی‌توانم به عنوان یک بازیکن در این‌باره نظری بدهم اما خواستار برپایی عدالت هستم. به هر حال پر هوادار نساجی از این قضایا متضرر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار