بسته ویژه خبری تابناک یزد:
رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:"انتقاد از عملکرد کمیسیون ویژه برجام،پارا تکواندو کار یزدی قهرمان جهان،دیدار سعید مرتضوی با امام جمعه موقت تهران،ریه‌ تنفسی یزد در آستانه تخریب"رصد‌خانه امروز تابناک یزدرا تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۶۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵ 18 September 2015
انتقاداز عملکرد کمیسیون ویژه برجام

تابش نماینده اصلاح طلب اردکان به فرجام خوش "برجام" در مجلس با درایت رئیس مجلس تاکید کرد.
محمدرضا تابش" با انتقاد از عملکرد کمیسیون ویژه برجام، ابراز عقیده کرد: تجربه خوبی نبود که در آخرین سال فعالیت مجلس کمیسیونی با این شاکله چنین موضوع مهمی را بررسی کند و منافع ملی را تحت‌الشعاع مقاصد جناحی و سیاسی‌اش قرار دهد.

وی با بیان این‌که «از ابتدای شکل‌گیری کمیسیون برجام در خود مجلس اختلاف‌نظرهایی وجود داشت و این کمیسیون با تاخیر و اما و اگر تشکیل شد»، افزود: با توجه به توصیه مقام معظم رهبری در مورد این‌که این موضوع نباید موجب انشقاق در جامعه شود، باید سعی می‌شد کمیسیون را افرادی شکل دهند که هم از نظر تخصصی صاحب حرف هستند و تجارب کاری زیادی در عرصه‌ی سیاسی دارند و هم در بین جناح‌های سیاسی متهم به تندروی نیستند.


سعید صادقیان پور پارا تکواندو کار یزدی قهرمان جهان شد

سعید صادقیان پور پارا تکواندو کار یزدی در مسابقات جهانی پاراتکواندو ترکیه، در وزن ۶۱- کیلوگرم بر سکوی قهرمانی ایستاد.
در ادامه ششمین دوره مسابقات جهانی پاراتکواندو، سعید صادقیان پور، نماینده کشورمان با غلبه بر تمامی حریفانش قهرمان مسابقات جهانی پاراتکواندو شد .

دیدار سعید مرتضوی با آیت الله صدیقی

آنگونه که تصاویر در شبکه های اجتماعی نشان می دهد سعید مرتضوی با آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران و قاسم روانبخش عضو ارشد جبهه پایداری در مراسم شهدای هنرمند شهر تفت دیداری داشته است.

ریه تنفسی درآستانه تخریب

شهردار شاهدیه با بیان اینکه شاهدیه به دلیل وجود باغ‌های گسترده، برای یزد یک ریه تنفسی به شمار می رود، گفت: متاسفانه این ریه تنفسی در آستانه تخریب قرار گرفته و باید از این فاجعه جلوگیری کرد.
محمد جواد ابوالحسنی اظهار داشت: سبک معماری شاهدیه یک سبک اختصاصی است و با تلفیق باغ‌ها و بافت تاریخی، فضای دیدنی و جالبی در شهر حاکم شده و وجود این باغ‌ها سبب شده تا مسیر یزد ـ اردکان که یکی از آلوده ترین مناطق استان یزد به دلیل وجود آلاینده های صنعتی است، تا حدی تلطیف شود.

وی عنوان کرد: آلاینده ها یک تهدید جدی برای یزد به ویژه شاهدیه به شمار می روند و نه تنها سلامت مردم را در معرض خطر قرار داده اند، بلکه اشتغال ایجاد شده توسط این واحدها، به تدریج جمعیت و بافت و ساخت و ساز در این شهر را تحت تاثیر قرار داده است.

ابوالحسنی خاطرنشان کرد: کارخانجات صنعتی بر روی روش زندگی مردم و کشت و کار آنها تاثیر گذاشته و از سوی دیگر از آنجا که زمین قیمت مناسب تری در شاهدیه نسبت به یزد به رغم فاصله بسیار کم دارد، باغ ها به تدریج خریداری و تبدیل به خانه های مسکونی می شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار