‍ فرماندار همدان: برنامه‌های سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در مرکز استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۸۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷ 03 June 2021
فرماندار شهرستان همدان از برگزاری برنامه‌های سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی خبر داد و گفت: سلامت مردم در اولویت است و اجرای برنامه‌های جمعی در فضای باز و متناسب با طرح محدودیت‌های هوشمند برنامه ریزی شود.

به گزارش تابناک همدان، محمد علی محمدی با اشاره به فرمایش رهبری مبنی بر اینکه این انقلاب بی نام امام خمینی (ره) در هیچ جا شناخته شده نیست افزود: شکل گیری جبهه‌های مقاومت امروز در اقصی نقاط جهان در تفکر امام راحل ریشه دارد که مقاومت در برابر طاغوت و مستکبران را با انقلابی مردمی و شکوهمند نهادینه کرد.

وی خواستار هم افزایی همه بخش‌های مسئول در برگزاری برنامه‌های بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام شد و تاکید کرد: دستگاه‌های متولی بویژه در امور فرهنگی متناسب با جامعه هدف خویش نسبت به اجرای برنامه‌ها اقدام کنند.

فرماندار همدان وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی (ره) را نقشه راه امروز دانست و تصریح کرد: حضور پرشور و حداکثری در انتخابات توجه به این فرمایش بنیانگذار انقلاب اسلامی است که فرمود نگذارید این انقلاب به دست نا اهلان بیفتد.

حرکت یک دسته عزاداری با رعایت فاصله گذاری، تجمع عزاداران در پیاده راه بوعلی، برپا نمودن غرفه فرهنگی در پیاده راه میدان امام، برگزاری مراسم ویژه در حوزه علمیه همدان، حیاط مسجد جامع و حسینیه حضرت امام و چند محل دیگر در برنامه‌های بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در شهرستان همدان پیش بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار