مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان از خبر داد وگفت: مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان در راستای انجام دیدار‌های چهره به چهره مدیران دستگاه‌های اجرائی با مردم در بین دستگاه‌های متناظر استان‌ها رتبه اول را کسب کرد.
کد خبر: ۹۷۳۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷ 25 June 2021
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان از کسب رتبه برتر منابع طبیعی استان در دیدار چهره به چهره با مردم خبر داد وگفت: مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان در راستای انجام دیدار‌های چهره به چهره مدیران دستگاه‌های اجرائی با مردم در بین دستگاه‌های متناظر استان‌ها رتبه اول را کسب کرد.

به گزارش تابناک همدان، احسان شهابی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان از مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان و اطلاع رسانی این اداره کل برای نحوه انجام دیدار چهره به چهره مدیران با مردم تقدیر به عمل آورد.

شهابی در خصوص نحوه انجام دیدار‌های چهره به چهره مدیران با مردم، از اهتمام وجدیت مدیرکل منابع طبیعی استان همدان و همکاران این اداره کل در اجرای منظم، مستمر و هفتگی این برنامه و رعایت منشور حقوق شهروندی و پیگیری مسائل ومشکلات مردم و پاسخگویی سریع به مردم فرهیخته استان تقدیر و تشکر کرد.

مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد وامور حقوقی استانداری همدان خاطر نشان کرد: امید است با برگزاری برنامه دیدار چهره به چهره مدیران دستگاه‌های اجرائی با مردم همواره منشائ خدمات و اثرات ارزنده و سازنده برای مردم شریف استان همدان باشیم.

مرکز سامد (سامانه ارتباط مردمی با دولت) استان همدان به منظور حضور مدیران دستگاه‌های اجرائی برای ارتباط مستقیم با مردم و پاسخگویی به مطالبات به صورت برنامه ریزی شده فعال است به نحوی که معمولاً در هر فصل علاوه بر استاندار، معاونین استاندار و مدیران کل ستادی استانداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و شهرداران تابعه استان نیز در این مرکز حاضر می‌شوند وبه سوالات مردمی بصورت تلفنی (۱۱۱) پاسخ می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار