استاندار اردبیل از افزایش ۴ ونیم برابری اعتبارات جاری استان نسبت به سال گذشته خبرداد.
کد خبر: ۹۷۳۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷ 26 June 2021

اکبر بهنامجو در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: سال گذشته ۲۳۶ میلیارد تومان اعتبار پایه استان بود که این مقدار امسال نزدیک به هزارو ۲۸۰ میلیارد تومان رسیده است.
وی با بیان اینکه امسال بالغ بر ۴ ونیم برابر افزایش اعتبار داریم افزود: از این مبلغ تاکنون نزدیک ۸۹۷ میلیارد تومان ابلاغ شده که امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان در خصوص نحوه تقسیم آن در سطوح مختلف بحث و گفتگو کردیم.
استاندار اردبیل ادامه داد: امسال نزدیک هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان در نظر گرفتیم تا با جهش بهتری جلو ببریم و به اتمام برسانیم.
بهنامجو همچنین از اختصاص بودجه مناسب برای راه‌های روستایی و آبرسانی روستایی و بحث راه آهن اردبیل - پارس آباد نیز خبرداد.
افزایش ۴ برابری اعتبار جاری استان اردبیلبدری رییس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: خوشبختانه بر اساس مصوبه مجلس در بودجه سال ۱۴۰۰ برای آب شرب روستایی استان اردبیل ۴۳۸ میلیارد تومان تصویب شده که بر اساس شاخص‌های مورد نیاز برای توزیع بین شهرستان‌ها تصمیم گیری شد.
وی افزود: برای حل مشکل راه‌های روستایی نیز ۱۱۲ میلیارد تومان در بودجه سال ۱۴۰۰ به صورت اعتبارات استانی تصویب شده است، که عدم برخورداری راه‌های روستایی از شاخص‌های اصلی و موثر در توزیع خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار