نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مشارکت ۶۳ درصدی مردم استان در انتخابات در شرایط کرونا و تحریم نشان از پایبندی مردم به آرمان ها و ارزش های نظام است.
کد خبر: ۹۷۴۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲ 28 June 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر با حضور عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: ایلام استانی ولایت مدار و از آغاز نهضت پای پرچم ولایت ایستاده است و در جای جای دوران دفاع مقدس رشادت های ایلامیان آشکار و هویداشت.

وی افزود: مردم بودند که در هشت سال دفاع مقدس با وجود مرزی بودن مقابل دشمن ایستاده و جانانه دفاع کردند و جانفشانی های مردم ایلام یکی از افتخارات این کشور به حساب می آید.

امام جمعه ایلام ادامه داد: هفتم تیر روزی پر خاطره و تلخ است، شهادت آیت اله بهشتی و ۷۳ تن از یارانش و عملیات کربلای یک از جمله این خاطرات تلخ است.

حجت الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: سال ۶۰ ایران در شرایط بدی قرار داشت و با وجود یک هزار و ۴۰۰ کیلومتر مرز کشور مورد تجاوز قرار گرفت و بیش از ۱۷ هزار شهید تقدیم انقلاب شد.

وی اظهار داشت: ولی شرایط کنونی کشور قابل مقایسه با آن دوران نیست چرا که در آن مقطع زمانی حتی سیم خاردار از دسترس ما خارج بود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار