کد خبر: ۹۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۵ 03 March 2015
رئيس موسسه تحقیقات تربیتی و دبیر اجرایی همايش جامعه و تعلیم و تربیت نکوداشت دکتر علی شریعتمداری که روز چهارشنبه (شش اسفند)، در دانشگاه خوارزمی در تهران برگزار شد، شرایط جایزه دکتر علی شریعتمداری را اعلام کرد.
دکتر محمدنقی فراهانی گفت: علاقه هميشگی دکتر علی شریعتمداری، استاد برجسته تعلیم و تربیت به علم و علم¬آموزی بر کسی پوشیده نيست. ایشان که به تربیت چند نسل پی در پی از دانشجویان در سطوح مختلف رشته‌های روان شناسی و علوم تربیتی اهتمام ورزيده‌اند، هم اکنون مایل‌اند به منظور ارتقا سطح علوم روانشناسی و تعلیم و تربیت کشور سنت ديگری را پایه گذاری کنند.
وی افزود: اين سنت که قرار است از امسال توسط اين انديشمند و خانواده ايشان جاری گردد، اميدوار است که به عنوان انگیزه‌ای برای پیشبرد اهداف متعالی در زمينه روان‌شناسی و تعلیم و تربیت و راهکاری برای پر کردن خلاهای موجود در سیستم آموزشی اين علوم در سطح دانشگاه و در کل جامعه درآید.
فراهانی خاطرنشان کرد: در اين راستا به چهار نفر از دانش آموختگان دکتری سال تحصیلی 92-93 در رشته‌های روان شناسی و علوم تربیتی جوایز و امتیازاتی تعلق خواهد گرفت و نحوه و شرایط انتخاب در آینده‌ای نزديک از طریق سایت دانشگاه اعلام خواهد شد.
این مسئول در پایان گفت: به پیشنهاد موسسه تحقیقات تربیتی و تصویب شورای سیاستگذاری موسسه به سه دانش‌آموخته دکتری رشته‌های علوم تربیتی، روان‌شناسی و اجتماعی با گرایش‌های مورد نیاز مؤسسه، بورسیه پسا دکتری یکساله به مناسبت همايش جامعه و تعلیم و تربیت (نکوداشت دکتر علی شریعتمداری) اعطا می‌شود.
گفتنی است شرایط و امتیازات مورد نیاز توسط کمیته جذب هيات علمی موسسه تحقیقات تربیتی اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار