در جلسه امروز هیئت دولت
مدتی است ماندن یا رفتن مرتضی روزبه استانداری قزوین را در حالت اغماء قرار داده است اما بالاخره بعد از مدت ها گمانه زنی در جلسه هیئت دولت ماندن یا رفتن روزبه از ساختمان سفید استانداری قزوین به تصویب می رسد و بنا به گفته منابع آگاه گزینه جدید برای راهبرد سیاست های دولت تدبیر و امید در قزوین انتخاب می شود.
کد خبر: ۹۷۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲ 20 September 2015
به گزارش تابناک از قزوین، به نظر می رسد امروز از نظر سیاسی روزی سرنوشت ساز برای قزوین خواهد بود روزی که همسو نبودن با سیاست های دولت بالاخره کار دست مرتضی روزبه داد و عمر مدیریتی روزبه در استان را کاهش داد.
استانداری روزبه البته بسیار زودتر از آن چه گمان می رفت در حال اتمام است اما بدون اغراق می توان گفت روزبه در قزوین با اعتدال سیاسی کامل کار کرد و البته اعتدال بیش از حد روزبه او را از لیست دولت تدبیر و امید خط زد.
به هر حال استانداری روزبه در قزوین با همه آن چه که اتفاق افتاد ثمرات خوبی برای قزوین داشت و شاید ابقای این استاندار بومی در قزوین می توانست محرکی برای توسعه در همه ابعاد در قزوین باشد.
به گفته صاحب نظران البته همتی گزینه ی پیشنهادی بعد از روزبه در قزوین به اندازه ای از هوش سیاسی برخوردار است که مشی روزبه را در قزوین اجرایی نکند.

فریدون همتی که در روزمه مدیریتی خودمدیر کلی صدا و سیما در مراکز ایلام ، لرستان و آذربایجان غربی،نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دوره هفتم از حوزه انتخابیه ایلام، مسئولیت امور استان های دیوان محاسبات کشور، معاون حقوقی و پارلمانی دیوان محاسبات کشور، پست مشاور عالی وزیر کشور و سرپرستی استانداری قم را به همراه دارد در آینده نزدیک در کنار منوچهر حبیبی معاون عمرانی حال حاضر استانداری قزوین که با همتی هم شهری هستند به فعالیت خواهد پرداخت.



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلالر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
آقای حبیبی اهل یاسوج هستند هیچ ارتباطی با همشهری بودن آقای همتی ندارند جناب همتی اهل ایلام هستند ایلام کجا ....یاسوج کجا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار