فرمانده انتظامی استان ایلام:
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در یک عملیات ضربتی ماموران پلیس امنیت عمومی موفق به شناسایی و دستگیری سه زورگیر و باج گیر شدند.
کد خبر: ۹۷۶۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵ 07 July 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار دلاور القاصی مهر در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر یک مورد شرارت و باج گیری، نظر به حساسیت این امر، موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهمان با ترفند خرید وسایل خانگی و کشاندن شاکی به منزل برای تعیین دکوراسیون اقدام به تهدید و خواستار باج گیری یک میلیاردی از وی شدند، اظهار کرد: این افراد فرصت طلب پس از مقاومت شاکی در قبال پرداخت مبلغ، اقدام به تهدید و ضرب و جرح وی کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با تشکیل اکیپی ویژه و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، هویت و محل اختفای این افراد شرور را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهمان را در یک عملیات موفق پلیسی در یکی از محله‌های شهرستان ایلام در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات اولیه پلیسی به بزه ارتکابی معترف شدند، ادامه داد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و روانه زندان شدند.

سردار القاصی مهر تصریح کرد: خط قرمز پلیس امنیت و آرامش مردم است و با تمام اقتدار و در چهاچوب قانون با مخلان نظم و امنیت و اراذل و اوباش برخورد قاطع خواهیم کرد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار