حسن مددی با هشدار به افرادی که با سوء استفاده از لباس ماموران اقدام به سرقت می‌کنند، گفت: علاوه بر اینکه سوء استفاده از لباس نظامی جرم است و برای آن مجازات سنگین در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۷۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷ 15 July 2021

به گزارش «تابناک البرز» دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس آگاهی البرز، گفت: دستگاه قضای استان از شروع نیمه دوم سال گذشته در یک کار مشترک با نیروی انتظامی، قرارگاه مقابله با جرایم خاص را تشکیل داده و اقدامات خوبی هم در این راستا انجام شده است.

دادستان کرج افزود: از مهم ترین ماموریت‌های این قرارگاه برخورد با انواع سرقت می‌باشد و سرقت‌هایی از جمله به عنف، همراه با زورگیری و سرقت منزل و خودرو در اولویت‌های این قرارگاه قرار دارد و طرح‌های پلیس تا برقراری آرامش کامل برای شهروندان با قدرت ادامه خواهد داشت.

مددی ادامه داد: از دیگر برنامه‌هایی که به صورت جدی در دستور کار قرار دارد اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی با همکاری نیروی انتظامی است که اینگونه طرح‌ها نیاز به اقدامات اطلاعاتی و مستندسازی از نحوه انجام آن دارد که تا کنون اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی با هشدار به افرادی که با سوء استفاده از لباس ماموران اقدام به سرقت می‌کنند، یادآور شد: علاوه بر اینکه سوء استفاده از لباس نظامی جرم است و برای آن مجازات سنگین در نظر گرفته شده است، این نوع سرقت‌ها توام با آزار و اذیت برای افراد و ایجاد جو روانی نامناسب برای جامعه است که مجازات آن برای مرتکبین تشدید خواهد یافت.

این مقام مسؤول افزود: آن عده از متهمان و محکومانی که جرایم سنگین دارند مشمول مرخصی‌ها و ترفیعات نهادهای ارفاغی نمی‌شوند چرا که این افراد مخل امنیت بوده و از ورود آنها به سطح جامعه نیز خودداری می‌شود.

برچسب ها: حسن مددی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار