چگونه عده ای می توانند 250 ورزشکار را از 13 استان کشور دعوت کرده و رقابت هایی را به مدت 2 روز در یک استان برگزار کنند و در نهایت هیئت پرورش اندام و فدراسیون مربوطه از این موضوع بی اطلاع باشد؟
کد خبر: ۹۷۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸ 20 September 2015
به گزارش تابناک – البرز: در روزهای پایانی هفته گذشته مسابقه ای با هیاهو و تبلیغات رسانه ای بسیاری در در استان البرز برگزار شد و حتی نام این مسابقه را هم یادواره مرحوم بیت الله عباسپور از قهرمانان نامی ورزش پرورش اندام گذاشته بودند.
دست اندرکاران مسابقه فوق اعلام کردند که 250 ورزشکار از 13 استان کشور به میزبانی استان البرز گرد هم آمده و برای نخستین بار رقابت پاورلیفتینگ را به صورت متمرکز در البرز برگزار کردند.
اما هنوز یک روز از پایان این مسابقه نگذشته بود که حمید حیدرخوانی رئیس هیئت پرورش اندام استان البرز اعلام کرد: این مسابقات در تقویم فدراسیون و هیئت پرورش اندام البرز قرار نداشته و از اساس برگزاری آن غیر قانونی بوده است.
نکته جالب این بود که در پایان مسابقه فوق، مدارکی به قهرمانان و نفرات برتر تقدیم شد و در این مورد نیز رئیس هیئت پرورش اندام استان البرز به صراحت اعلام کرده مدارک اعطا شده فاقد اعتبار است.
حال این پرسش مطرح می شود که چگونه عده ای می توانند 250 ورزشکار را از 13 استان کشور دعوت کرده و رقابت هایی را به مدت 2 روز در یک استان برگزار کنند و در نهایت هیئت پرورش اندام و فدراسیون مربوطه از این موضوع بی اطلاع باشد؟
با توجه به اینکه برای تامین امنیت و نظم در مراسم های عمومی به ویژه مسابقات ورزشی با این وسعت نیاز به همکاری نیروی انتظامی است، برگزار کنندگان چگونه و با چه مجوزی موفق به جلب نظر نیروی انتظامی شده اند، در حالی که هیچ مجوزی نداشتند؟
و بالاخره بیان اینکه "مسابقات فوق مورد تایید ما نیست" نمی تواند از مسئولیت های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و هیئت این ورزش در البرز کم کند و اگر کوچک ترین اتفاقی برای یکی از ورزشکاران می افتاد، چه کسی پاسخگو بود؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار