مراسم رونمایی از تجهیز ناوگان خودرویی و موتوری پلیس راهنمایی و رانندگی کلانشهر اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۹۷۹۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰ 18 July 2021

شهرداری اصفهان ناوگان موتوری و خودرویی پلیس راهنمایی و رانندگی این خطه را با در اختیار قرار دادن ۸۳ دستگاه خودروی سواری ، ون ، موتور سیکلت و دوچرخه ارتقا داد.

شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان با در اختیار قراردادن ۱۶ دستگاه خودروی ۲۰۷، ۲۲ دستگاه موتورسیکلت و ۴۰ دستگاه دوچرخه ناوگان پلیس راهنمایی و رانندگی کلانشهر اصفهان را تجهیز کرد.

قدرت الله نوروزی بیان کرد: تجهیز پلیس راهور به دوچرخه و نیز تردد بسیاری از شهروندان در سطح شهر با دوچرخه حاکی از تلاش همه برای مقابله با آلودگی هوا و کاهش ترافیک شهری است.

شهردار اصفهان تصریح کرد: تجهیز ناوگان پلیس راهنمایی و رانندگی کلانشهر اصفهان همکاری ۲ نهاد برای ایجاد فرهنگ مهم کاهش ترافیک و آلودگی هوا و ساختن شهری ایمن و شایسته برای همه شهروندان است.

وی اظهارداشت: مدیریت شهری اصفهان به این درک رسیده است که پلیس به عنوان مظهر مدیریت بر حمل و نقل و نظم‌دهی به شهر می‌تواند برای شهروندان آسایش و آرامش به همراه آورد.

نوروزی خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس راهور همواره در سرما و گرما در سطح شهر برای ایجاد نظم و کنترل ترافیک تلاش می‌کنند که این خود نشانه ای از ایثار و همت جدی آنان برای تردد بی دغدغه شهروندان در شهر است.

وی ادامه داد: پلیس راهنمایی و رانندگی کلانشهر اصفهان در مدیریت شهری نقش بسزایی دارد و ما امروز قول می‌دهیم که پشتیبانی از پلیس راهور و تجهیز آن‌ها یک امر متداول در شهرداری اصفهان شود.

رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: استفاده شهروندان از دوچرخه برای تردد در سطح شهر موجب کاهش میزان ترافیک شهر می‌شود و به کاهش آلودگی هوا کمک می‌کند.

سرهنگ محمدرضا محمدی اظهار داشت: شهرداری اصفهان با در نظر گرفتن نکات ایمنی و استاندارهای لازم خیز بلندی را برای احداث ۷۷۷ کیلومتر مسیر دوچرخه‌سواری در شهر اصفهان برداشته است که ما از آن حمایت می‌کنیم.
رییس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به افزوده شدن تجهیزات جدید به ناوگان پلیس راهور ادامه داد: وساط نقلیه‌ای که امروز به ناوگان پلیس راهور افزوده شد از اعتبارات سال گذشته شهرداری خریداری شده و قرار است بازهم به تجهیزات این ناوگان در آینده افزوده شود.
وی روانسازی ترافیک، کاهش تصادفات و رضایتمندی شهروندان را از نتایج تجهیز پلیس راهور دانست و افزود: نفع و خیر این اقدام به شهروندان اصفهان خواهد رسید.
سرهنگ محمدی همچنین از شهروندان خواست مقررات منع تردد در شهر از ساعت ۲۲ شب تا سه بامداد را برای حفظ سلامت خود و آحاد جامعه رعایت کنند.
وی تصریح کرد: حضور، برخورد و اعمال قانون همکاران راهور در راستای حفظ سلامت و ایمنی مردم است که انتظار می‌رود رانندگان و سرنشینان خودروها و وسایط نقلیه، قوانین راهنمایی و رانندگی را در کلانشهر اصفهان مراعات و اجرا کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار