استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: زیرساخت‌های اولیه از جمله تأمین آب پایدار و امکاناتی از قبیل آب سردکن، یخ ساز و … را در پایانه مرزی باید فراهم کنیم.
کد خبر: ۹۸۱۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵ 27 July 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد نوذری بیان داشت:شرایط کرونا و وضعیت گرما، اربعین امسال را وارد شرایط خاصی کرده که اجرای پروتکل‌ها و محدودیت‌ها از یک سو و وضعیت گرما از سوی دیگر مخاطرات، چالش‌ها و نیازمندی‌های خاص خود را دارد.

وی بیان داشت: اعتبارات اربعین امسال به صورت ۱۰۰ درصدی تخصیص می‌یابد، با توجه به محدودیت منابع و اینکه اعتبارات استانی در حوزه زیرساختی هزینه می‌شود، ضرورت دارد کمیته‌ها از طریق وزارتخانه‌ها پیگیر اعتبارات ملی باشند تا منابع جدیدی را به اربعین تزریق کنیم.

نوذری گفت: شرایط کرونا و وضعیت گرما، اربعین امسال را وارد شرایط خاصی کرده که اجرای پروتکل‌ها و محدودیت‌ها از یک سو و وضعیت گرما از سوی دیگر مخاطرات، چالش‌ها و نیازمندی‌های خاص خود را دارد.

استاندار ایلام اظهار داشت: در صورت برگزاری مراسم اربعین امسال دو رویه وجود دارد یا به صورت محدود و با ساختاری جدید در قالب کاروان‌هایی با رعایت پروتکل‌های ویژه و تاییدیه واکسیناسیون انجام می‌گیرد و یا به مانند سنوات قبل با تعداد نامحدود با این تفاوت که تمام کسانی که شرکت می‌کنند باید واکسینه شده باشند، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در تلاشیم زیرساخت‌های اولیه پایانه مرزی مهران در فصل گرما تکمیل شود./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار