دبیر جشنواره نقاشی‌های ۲۰ در ۲۰ مهربان با طبیعت گفت: فرایند داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره نقاشی‌های ۲۰ در ۲۰ مهربان با طبیعت انجام و نفرات برگزیده مشخص شدند.
کد خبر: ۹۸۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵ 07 August 2021
دبیر جشنواره نقاشی‌های ۲۰ در ۲۰ مهربان با طبیعت گفت: فرایند داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره نقاشی‌های ۲۰ در ۲۰ مهربان با طبیعت انجام و نفرات برگزیده مشخص شدند.
 
به گزارش تابناک همدان، سعیده آقاخانی افزود: بر این اساس ۳ اثر به عنوان آثار برتر و ۲۰ اثر به عنوان آثار برگزیده جشنواره مشخص شدند و حدود ۱۰۰ اثر نیز برای نمایشگاه و فروشگاه آتی انتخاب شده است.

وی گفت: داوران این جشنواره آقایان مهدی پرستار شهری و احمد میرزایی خرم و سرکار خانم آزاده مرادی از اساتید نقاشی دانشگاه بوعلی سینای همدان هستند.

 آقاخانی بیان کرد: با پایان فراخوان جشنواره ۱۸۰ اثر به دبیرخانه رسید که طبق فراخوان در تکنیک و سبک آزاد و با موضوع محیط زیست، طبیعت و محیطبان ارائه شد.

وی اظهار کرد: کم سن‌ترین شرکت کننده این جشنواره هنرمندی ۱۱ ساله و مسن‌ترین آن‌ها هنرمندی ۷۰ ساله است و هنرمندان گرانقدرمان از استان‌های همدان، خوزستان، تبریز، مرکزی، تهران، شیراز، کهکیلویه و بویر احمد، یزد، ایلام لرستان، زنجان، مازندران در جشنواره شرکت کردند.

آقاخانی گفت: خلق اثر هنری با موضوع حفظ طبیعت و محیط زیست، چالشی ارزشمند است که آثار مبارکی از جمله توجه هنرمندان عرصه نقاشی و هنرمندان تجسمی به اهمیت موضوع دارد که در صورت برگزاری نمایشگاه و فروشگاه، به مثابه یک رسانه ذهن بازدید کنندگان و خریداران آثار هنری را نیز به این سو هدایت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط بحرانی بیماری کرونا در استان و کشور، تا پایان وضعیت فعلی، برگزاری نمایشگاه و فروشگاه آثار و نیز مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان به تعویق افتاده است که در اولین فرصت با گذر از این بحران بهداشتی و سلامتی، در فضای باز شهر همدان اقدام به برگزاری خواهد شد و در صورت تداوم این وضعیت به مدت طولانی تر، در مورد برگزاری به صورت مجازی تصمیم گیری می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار