عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: بومی‌گرایی و تخصص‌گرایی مهم‌ترین مؤلفه‌ها برای انتخاب شهردار همدان است.
کد خبر: ۹۸۴۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶ 08 August 2021
عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: بومی‌گرایی و تخصص‌گرایی مهم‌ترین مؤلفه‌ها برای انتخاب شهردار همدان است.

به گزارش تابناک همدان، حمید بادامی‌نجات اظهار کرد: اعضای شورای ششم در ابتدای جلسات غیر رسمی با لیست ۶۰ نفره مواجه بودند که تعدادی از این افراد رزومه خود را به شورا ارائه کردند، تعدادی از رزومه‌ها با آیین نامه‌های هیئت دولت و وزارت کشور تطبیق پیدا نکرد و در نهایت لیست ۱۸ نفره برنامه‌های خود را در قالب سوألاتی که اعضای شورای شهر با مشورت جامعه متخصصین تدوین کرده بودند پاسخ دادند.

وی ادامه داد: برنامه‌های ارائه شده توسط این افراد مطالعه شد و از این تعداد به ۸ نفر رسیدیم که این افراد فرصت دارند برنامه‌های خود برای شهر همدان را به شورای شهر ارائه دهند تا در جلسات به‌صورت شفاف مورد بررسی قرار گیرد و در نهایت به جمع‌بندی رسیده و یک نفر به عنوان شهردار معرفی شود.

بادامی‌نجات خاطرنشان کرد: در سوألات طرح شده برای این افراد همه ابعاد موضوعات مدیریت شهری وجود داشت و یکی از مهم‌ترین موضوعات بومی‌گرایی است که در انتخاب شهردار همدان لحاظ شده است و ۸ نفری که به مرحله نهایی رسیده‌اند بومی شهر همدان هستند.

این عضو شورای شهر همدان اضافه کرد: یکی دیگر مؤلفه‌های مهم برای انتخاب شهردار همدان تخصص‌گرایی است، همچنین برنامه و سوابق و عملکرد و کار‌هایی که افراد می‌تواند برای شهر انجام دهند از موضوعات مهمی است که مد نظر اعضای شورای شهر است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار