نایب‌رئیس هیات ووشو استان قم گفت: دو تن از ورزشکاران خوش‌آتیه ووشو قم از سوی کادر فنی تیم ملی ووشو سنتی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت شدند.
کد خبر: ۹۸۴۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷ 09 August 2021

به گزارش تابناک قم، سمانه سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: لعیا نوری و فاطمه آبادانیان دو تن از ووشوکاران مستعد و آینده‌دار بخش بانوان هیات ووشو قم هستند که در بخش تالو کار می‌کنند و نام آنها در لیست ۶ نفره تالوکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی ووشوی سنتی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تیم ملی ووشو سنتی قرار است در مسابقات آسیایی این رشته رقابت کند، اضافه کرد: این مسابقات شهریور ماه امسال به شکل مجازی برگزار خواهد شد و در نهایت از بین ۶ تالوکار حاضر در اردوی تیم ملی، سه نفر آنها برای حضور در پیکارهای آسیایی این رشته انتخاب می‌شوند.

نایب‌رئیس هیات ووشو استان قم در ادامه به مدال‌آوری دختر ووشوکار قم از مسابقات انتخابی تیم ملی اشاره و بیان کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو در دو بخش ساندا و تالو به میزبانی تهران برگزار شد و در وزن منهای ۴۸ کیلوگرم سوگند محمدی ووشوکار نخبه قمی به مربیگری فاطمه سلیمانی به مقام قهرمانی دست یافت.

گفتنی است: بتول‌السادات رفیعی مربی توانمند قم در رشته‌های ژیمناستیک و ووشو، مسوولیت آموزش و هدایت لعیا نوری و فاطمه آبادانیان را بر عهده دارد، کسی که بارها توسط جامعه ورزش مورد تقدیر قرار گرفته و در آخرین مورد توسط رئیس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران به عنوان برترین مربی از وی تجلیل به عمل آمد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار