مسئول اموربانوان و خانواده فرمانداری ویژه آمل از برگزاری همایش نقش‌‌آفرینان زینبی مازندران برای نخستین بار به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹ 21 September 2015
به گزارش تابناک مازندران  زینب سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار در آمل, با اشاره به نقش و جایگاه بانوان ایرانی در هشت سال جنگ تحمیلی, اظهار داشت: این زنان سلحشور هم‌پای مردان و دوشادوش آنها در جبهه‌های حق علیه باطل و در پشت جبهه‌ها نقش ارزنده‌ای در حفظ ارزش‌های نظام داشتند.
وی با بیان اینکه این بانوان علاوه بر نقش‌آفرینی در پشت سنگرهای جبهه در تربیت فرزندان خود سهم بسزایی داشتند، افزود: فرزندانی که در غیبت پدران‌شان آینده‌ساز نظام جمهوری اسلامی ایران بودند, به گونه‌ای که امروزه شاهد شکوفایی تربیت اسلامی این مادران ارزشمند در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری هستیم.
سلطانی با اعلام اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس اموربانوان و خانواده فرمانداری این شهرستان 12 عنوان برنامه محوری در دستور کار دارد، تصریح کرد: این برنامه‌ها در کنار برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان آمل به اجرا در‌می‌آید.
مشاور فرماندار ویژه آمل در اموربانوان و خانواده عنوان این برنامه‌ها را بازدید از خانواده شهدا، صبحگاه مشترک، برگزاری دوره آموزشی آسیب‌های نوظهور و جنگ نرم، غبارروبی و عطرافشانی از گلزار شهدا بیان کرد و گفت: آموزش سبک زندگی اسلامی، بازدید از موزه شهدا جنگ تحمیلی، همایش خواهران بسیجی، کوهپیمایی عمومی، برگزاری مسابقه والیبال، برگزاری نمایشگاه نقش زن در دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های اموربانوان است.
وی با اشاره به برگزاری همایش نقش‌آفرینان زینبی در این شهرستان عنوان کرد: این همایش برای نخستین بار در آمل با محوریت نقش و جایگاه بانوان ایرانی به عنوان مادران نمونه در تربیت فرزندان‌شان در دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.
سلطانی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این همایش الگوسازی از این مادران ارزشمند و شناساندن سهم بسزا زن در تربیت فرزندان و کنترل امور خانواده در زندگی امروزی با وجود جنگ نرم از سوی دشمنان نظام است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار