در سفر به قم انجام شد؛
بیسرا تورکوپیچ معاون شورای وزیران و وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین با حضور در حرم مطهر بانوی کرامت با شخصیت حضرت معصومه سلام الله علیها و حرم ایشان آشنا شد.
کد خبر: ۹۸۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳ 10 August 2021

وزیر خارجه بوسنی و هرزگوین مهمان بانوی کرامت

به گزارش تابناک قم، کمال ثریا اردکانی در گفت‌وگویی از حضور خانم بی سرا تورکوپیچ معاون شورای وزیران و وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین در حرم مطهر بانوی کرامت خبر داد.

وی افزود: وزیر امور خارجه بوسنی به همراه مشاوران و هیأت همراه با حضور در دفتر امور بین‌الملل آستان مقدس بانوی کرامت با ویژگی‌های فرهنگی و تاریخی حرم بانوی کرامت آشنا شد و سپس با حضور در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها از پنجره فولاد این شبستان بازدید و با مفهوم زیارت آشنا شد.

رئیس اداره امور بین‌الملل حرم مطهر بانوی کرامت گفت: یکی از مأموریت‌های اداره امور بین‌الملل آستان مقدس بانوی کرامت میزبانی از شخصیت‌های مذهبی و سیاسی بین‌المللی در حرم و معرفی حضرت معصومه سلام الله علیها، حرم مطهر قم، شهر مقدس قم و مذهب تشیع به آن‌هاست.

اردکانی با اشاره به کاهش حضور گردشگران بین‌المللی در شهر مقدس قم و حرم حضرت معصومه سلام الله علیها به دلیل شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: اداره امور بین‌الملل ارتباط خود را در بستر فضای مجازی با گردشگرانی که در حرم حضور یافته‌اند حفظ کرده تا تأثیرگذاری لازم را در این زمینه داشته باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار