طی نامه ای که به دکتر قالیباف ریس مجلس شورای اسلامی مطرح شد
اعضای هیئت مدیره جامعه حرفه ای دفاتر مسافرتی و گردشگری کشور از وزیر پیشنهادی جناب آقای مهندس ضرغامی حمایت کردند.
کد خبر: ۹۸۸۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳ 23 August 2021

متن نامه ارسالی بدین شرح می باشد : 

بسمه تعالی

جناب آقای   دکتر    قالیباف

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام ، احتراما اینجانبان اعضاء هیات مدیره منتخب جامعه حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کشور ، بعنوان تنها متولی رسمی بیش از ۵۰۰۰ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری ایران اسلامی ، بدینوسیله به استحضار می رسانیم  ، ايران اسلامی سالیانی است‌ که تحت تحریم های ظالمانه، بویژه شدید ترین تحریم های رسانه ای بوده است و شبکه های گسترده رسانه ای استکبار جهانی، پیوسته ترویج ايران هراسی را در برنامه های خود داشته اند و این در حالی است که گردشگری کشور با استفاده از ظرفیت های ویژه و منحصر بفرد خود، می تواند در خط مقدم این نبرد رسانه ای بايستد و آزاداندیشان جهان را برای درک پیام صلح و امنیت این مردم آزاده، به ايران فراخوانده و هریک را با ذهنی روشن‌ به یک رسانه آگاه و مستقل، برای تبلیغ و معرفی ايران به جهانیان، تبدیل نماید. اما علیرغم این ضرورت انکارناپذیر، متاسفانه وجود برخی نگاه های کوچک ، موجب شده است که این ظرفیت ارزشمند، همچنان مغفول بماند.

امروز اما رئیس جمهور محترم با معرفی جناب آقای مهندس ضرغامی به عنوان وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نشان دادند که عزمی جدی برای رفع نقیصه های گذشته دارند.

ما براین باوریم که جناب آقای مهندس ضرغامی با سابقه درخشانی که در حوزه‌ های فرهنگی و رسانه ای دارند، می توانند با دستان قدرتمند گردشگری، ايران اسلامی را به شایستگی هرچه تمام تر به جهانیان معرفی کنند.

لذا امید آن داریم که نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با رأی قاطع خود فرصتی درخور و پشتوانه‌ ای شایسته برای ایشان فراهم آورند.

از خداوند منان توفیق خدمت به مردم رنج دیده ايران اسلامی را برای همگان مسألت داریم.

لازم به ذکر است یکی از اعضاء هیات مدیره کشور و امضاء کننده این نامه  ، آقای مهندس بهمنش رئیس انجمن حرفه ای و انجمن صنفی این حوزه در استان خراسان جنوبی می باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار