رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا خبر داد:
نظری اضافه کرد: اماکن خوبی در شهر سی سخت وجود دارد و می تواند روی بحث توریست ورزشی حرفی برای گفتن داشته باشد.
کد خبر: ۹۸۸۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹ 24 August 2021

شهر سی‌سخت پتانسیل های توریسم ورزشی را دارد/در شهر پاتاوه شاهد توسعه ورزش خواهیم بودبه گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا در نشست با خبرنگاران گفت: از جمله فعالیت های اداره ورزش و جوانان در طول مدتی که خادم مردم و ورزشکاران شهرستان دنا بودم، شامل احداث خانه جوان بوده که بطور ویژه در دستور کار قرار گرفت که در نهایت ساخته و تحویل داده شد.
وی افزود: به لطف نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان، تجهیزات مورد نیاز برای طرح ها تهیه خواهد شد تا در اختیار ورزشکاران شهرستان قرار گیرد.
وی در حوزه تکمیل پروژه‌های ورزشی شهرستان نیز اذعان داشت: تکمیل پروژه سالن دشت رز در سال ۹۹ انجام شد که کفپوش‌ و انشعابات آن فراهم است، همچنین سالن روستای بادنگان نیز انشعابات برق، آب و کف پوش آن انجام گرفته است و انشالله مشکل گاز این سالن نیز حل خواهد شد.
نظری گفت: یکی از موارد مهم مورد نظر در بخش پاتاوه در زمینه توسعه اماکن ورزشی بود که قطعاً با فعالیت بیشتر در روستاهای این بخش شاهد توسعه ورزش خواهیم بود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دو سالن در روستاهای باگ و بهرام بیگی گفت: این دو سالن فقط کفپوش و انشعابات آنها مانده است و امیدواریم با توجه به عوض شدن دولت و تغییرات در بودجه جدید، این مورد هم رفع شود. ضمن اینکه قبل از این سه سال اعتبارات برای هیئت های ورزشی بسیار ناچیز بود اما در سه سال اخیر این مبلغ رشد قابل توجهی داشته است.
وی با اشاره به دیگر فعالیت های این اداره، خاطر نشان کرد: برنامه پیاده روی بزرگ خانواده را تیرماه سال ۹۷ با حضور ۱۰ هزار نفر جمعیت اجرا کردیم و جوایز ارزنده ای برای شرکت‌کنندگان تدارک دیده شد، همچنین با توجه به ظرفیتی که شهر سی سخت و بخش پاتاوه دارد، یکی از برنامه‌های ما در زمینه توسعه توریست ورزشی بود، زیرا با ما موهبت های خدادادی زیادی که در این منطقه داریم، مهمترین فاکتور برای بحث توریست ورزشی ارتفاع از سطح دریا است و این شهر ظرفیت خوبی در این مورد دارد.
نظری اضافه کرد: اماکن خوبی در شهر سی سخت وجود دارد و می تواند روی بحث توریست ورزشی حرفی برای گفتن داشته باشد.
وی همچنین با اشاره به اردوهای ورزشی در این شهرستان اضافه کرد: از دیگر موارد مهم انجام شده اردوی تیم ملی کبدی جوانان کشور در این شهرستان به مدت ۱۰ روز بود که با رضایت کامل هیات همراه برگزار شد و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند. این ورزشکاران سی سخت را با رضایت کامل ترک کردند و همچنین درخواست اردوی دیگری داشتند اما به دلیل شرایط کرونایی کنسل شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی تنیس نیز به خوبی جریان یافت، این اردو نیز در ۳۱ شهریور ماه سال ۱۳۹۸ در این شهرستان شروع و به مدت ۷ روز انجام گرفت. این فدراسیون نیز با رضایت شهرستان را ترک کردند، ضمن اینکه مسابقات ووشو کشوری با حضور ۵۰۰ ورزشکار نیز در شهرستان اجرا شد و ورزشکاران هم استانی توانستند مدال های ارزشمندی کسب کنند.
مهدی نظری از تلاش های نماینده مرکز استان که در بحث اعتبارات توسعه ورزش تلاش کردند و پیگیربود تقدیر به عمل اورد و افزودن: در بحث توریست ورزشی مشکلاتی داریم، مکاتباتی با مدیرکل ورزش و جوانان و همچنین نماینده تلاشگر مردم مرکز استان در مجلس شورای اسلامی جناب دکتر روشنفکر، فرماندار و امام جمعه نیز مطرح شد و در صورت رفع مشکلات، این شهر می تواند فعالیت های مهمی در این زمینه داشته باشد.
نظری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: هم در بحث خوابگاه‌ها نیاز به اعتبار بیشتری داریم و هم هتل دال دنا را داریم که آمادگی برگزاری اردو با بهترین کیفیت را داراست، فقط اندکی توجه و حمایت لازم است زیرا وقتی فدراسیون ها با توجه به ظرفیت موجود مراجعه می‌کنند به راحتی می‌توان ارائه خدمت داد و توریست ورزشی را در سطح کشور گسترش دهیم.
وی خواستار شد: امیدواریم نواقصات با رسیدگی مسئولین حل شود، همچنین در منطقه پاتاوه پتانسیل های خوبی داریم، از جمله جوانان جسور و بی باکی هستند که در بخش های مختلف ورزشی می توانند حرف برای گفتن داشته باشند، این جوانان با اندکی توجه موفق تر عمل خواهند کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار