رییس مرکز بهداشت شرق اهواز از اهدای ۱۰۰ هزار سرنگ توسط شرکت شیمی بافت به این مرکز خبر داد.
کد خبر: ۹۸۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵ 29 August 2021

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز از اهدای ۱۰۰ هزار سرنگ توسط شرکت شیمی بافت به این مرکز خبر داد.

امراله مردانی بیان کرد: این تعاملات بین بخشی به نفع سلامت مردم است و امیدواریم دیگر شرکت‌ها نیز در این زمینه به ما کمک کنند.

وی با تشکر از مسوولان ارگان‌ها و سازمان‌هایی که در راستای اجرای مسوولیت‌های اجتماعی کمک حال مدافعان سلامت هستند گفت: این اقدام ارزنده در مهار کنترل بیماری کرونا و واکسیناسیون سریع همگانی در خوزستان بسیار تاثیرگذار است.

دبیر شورای سلامت اهواز با اشاره به روند خوب واکسیناسیون در اهواز افزود: هم اکنون واکسن آسترازنکا، سینوفارم و برکت به اندازه کافی داریم و واکسیناسیون نوبت اول و دوم تزریق جامعه هدف در حال انجام است.

وی با بیان به اینکه ۱۴ پایگاه تجمیعی در غرب و شرق اهواز کار تزریق واکسن را انجام می‌دهند گفت: تاکنون در شرق اهواز، بیش از ۲۶۰ هزار دز واکسن تزریق شده و تلاش می‌کنیم سرعت کار را بیشتر کنیم.

مردانی افزود: از شهروندان همچنان تقاضا داریم که رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را جدی گرفته و از حضور در مکان‌های شلوغ خودداری کنند تا بیماری مدیریت شود.

اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، سه شهرستان نارنجی و چهار شهرستان زرد کرونایی هستند.

تاکنون یک میلیون و ۵۰۰ هزار دز واکسن در استان خوزستان تزریق شده است. همچنین حدود سه هزار بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند.

برچسب ها: امراله مردانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار