در نخستین روز از هفته دفاع مقدس یگان های نمونه نیروهای مسلح استان همدان در میدان باباطاهر شهر همدان رژه رفتند.
کد خبر: ۹۸۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱ 24 September 2015
در نخستین روز از هفته دفاع مقدس یگان های نمونه نیروهای مسلح استان همدان در میدان باباطاهر شهر همدان رژه رفتند.

به گزارش ایرنا، در آیین گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد هفته دفاع مقدس با حضور استاندار همدان، نیروهای نظامی و انتظامی و اعضای شورای تامین آغاز شد.

در این آیین استاندار همدان و فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تبریک این هفته به مردم غیور همدان به سخنرانی پرداختند.

محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان در مراسم رژه نیروهای مسلح گفت:دردفاع مقدس هیچگونه خط کشی و مرزبندی وجود نداشت بلکه همه متحد، همپیمان و هم کلام برای دفاع از دین، آرمان و سرزمین شان جهادگونه ایستادند.

وی افزود: با نگاهی به اتحاد ملت ایران در جنگ هشت ساله بیشتر می توان معنی پیام رهبری فرزانه انقلاب را درک کرد چراکه این پیام در جنگ هشت ساله آزموده شد و نتیجه مثبتی برای ایران به همراه داشت.

در حاشیه این آیین تصاویری از امام راحل (ره) و رهبری فرزانه النقلاب و بیانات آنها در زمینه آمادگی و قدرت نیروهای مسلح و توصیف آنها از هشت سال جنگ تحمیلی نقش بسته بود.

همچنین تمثال شهدا و رزمندگان شاخص این استان که نقش بی بدیلی در عملیات های مختلف داشتند در مسیرهای پیش بینی شده برای رژه نصب شده بود.

برنامه هفته دفاع مقدس با قرائت قرآن و نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی توسط رزمنوازان سپاه همدان آغاز شد و گروه مارش تیپ 316 زرهی همدان نیز سرود وحدت را سر دادند.

پس از سخنرانی مسوولان نیز گردان امنیت امام علی (ع) سپاه همدان به انجام حرکات رزمی با شمشیر ، سواره و پیاده و برخورد با اشرار پرداختند.

در ادامه یگان های نمونه تیپ 316 زرهی شهید قهرمان، سپاه انصارالحسین (ع)، پایگاه هوایی شهید نوژه و نیروی انتظامی استان همدان رژه رفتند و بخشی از توان رزمی خود را در معرض دید حاضران قرار دادند.

450 برنامه هفته دفاع مقدس امسال در همدان برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار