یکی از مرجع تقلید گفت: یکی از موضوعات مهم جامعه ما بیکاری جوانان و مردم است هر جامعه‌ای که مردم آن بیکار باشند دچار مشکلات دینی خواهند شد بنابراین در درجه اول انتظار داریم در زمینه اشتغال اهمیت دهید.
کد خبر: ۹۹۰۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸ 02 September 2021

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار حجت‌الله عبدالملکی، وزیر رفاه کار و امور اجتماعی، که در دفتر ایشان برگزار شد، با قرائت آیه‌ای از قرآن کریم، عنوان کرد: درهمه کارها با امید جلو روید و ناامید نباشید گر چه مملکت دچار مشکلات عدیده است.

وی بیان کرد: اما اگر دست‌به‌دست هم دهیم می‌توانیم مشکلات را رفع کنیم. لذا واردشده است من کان لله کان الله له نگویید: «نمی‌توان و نمی‌شود» بلکه باهمت، همه کارها حل‌شدنی است.

وی گفت: یکی از موضوعات مهم جامعه ما بیکاری جوانان و مردم است هر جامعه‌ای که مردم آن بیکار باشند دچار مشکلات دینی خواهند شد بنابراین در درجه اول انتظار داریم در زمینه اشتغال اهمیت دهید.

آیت‌الله علوی گرگانی اظهار کرد: ما سرمایه زیاد داریم عمده آن است درست به کار گرفته شود. سعی کنید به‌گونه‌ای مدیریت کنید که نفع آن به جوانان برسد همچنین کارهایی را که بر زمین و معطل مانده است تشخیص داده و آن را به درستی به حرکت دربیاورید.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار