مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم گفت: آیت‌الله جواد فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون ریال جهت تجهیز بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال‌احمر در قالب طرح نذر نفس اهدا کرد.
کد خبر: ۹۹۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰ 02 September 2021

طرح نذر نفس ادامه دارد

به گزارش تابناک قم، محمدرضا بهرامی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم، عنوان کرد: با شیوع ویروس کووید 19 و ظرفیت محدود مراکز درمانی جهت بستری و پیگیری روند درمان بیماران کرونایی در منزل و همچنین نیاز شدید این بیماران به دستگاه‌های کمک تنفسی از جمله کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن‌ساز و مانومتر، بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال‌احمر قم به کمک کادر درمان شتافت و از ابتدای شیوع این ویروس، تجهیزات موردنیاز این بیماران را در اختیار آن‌ها قرار داده است.

وی افزود: این بانک شامل تجهیزاتی همچون انواع تخت بیمارستانی، ویلچر، عصا، واکر، ساکشن، ترالی، تشک مواج، کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن‌ساز و فیزیوتراپی و اقلام دیگر است که تمام این وسایل به‌صورت رایگان و امانی در بازه زمانی مشخص در اختیار مراجعین و بیماران نیازمند قرار می‌گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم تصریح کرد: با توجه به‌سرعت بالای انتقال ویروس کرونای دلتا و سرعت انتشار آن در بدن افراد و درگیر شدن چندین نفر در یک خانواده و الزام آن‌ها به قرنطینه خانگی و همچنین با توجه به افزایش بیماران بستری در مراکز درمانی، هلال‌احمر طرح نذر نفس را باهدف تأمین دستگاه‌های کمک تنفسی ازجمله کپسول اکسیژن، مانومتر، اکسیژن‌ساز و ... را برای بیماران نیازمند را به دلیل افزایش مراجعین به هلال احمر و همچنین کمبود این دستگاه‌ها با همکاری و همیاری خیرین قم آغاز کرد.

وی ادامه داد: آیت الله جواد فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با بینشی خیرخواهانه و بشردوستانه جهت کاهش تالمات مردم عزیز، مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون ریال را در قالب این طرح جهت تجهیز بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر اهدا کرد.

بهرامی یادآور شد: خیرین و همشهریان عزیز می‌توانند جهت شرکت در طرح نذر نفس، کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب ۴۹۷۸۶۴۴۰۲۰ نزد بانک ملت با شناسه اختصاصی ۳۵۰۰۰۸۰۵۴۱۰۹ بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال‌احمر استان واریز کنند و یا تجهیزات پزشکی بلااستفاده در منازل خود را به جمعیت هلال‌احمر استان قم واقع در خیابان ساحلی نبش کوچه ۷ معاونت داوطلبان اهدا کرده و ما را در این امر خداپسندانه یاری کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار