تابناک-استاندار هرمزگان گفت:غرب استان در معرض توسعه و پیشرفت پر سرعت و پر قدرت است.
کد خبر: ۹۹۰۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲ 03 September 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از پارسیان فریدون همتی استاندار هرمزگان در حاشیه سفر به شهرستان پارسیان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امروز توفیقی شد در شهرستان پارسیان پروژه هایی که در هفته دولت آماده شده بود مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: خوشبختانه تحرک بسیار خوب و پر شتابی در شهرستان پارسیان و در غرب استان هرمزگان در حال انجام است و امروز 5 پروژه شاخص با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان افتتاح کردیم.


استاندار هرمزگان بیان کرد: یک مدرسه بسیار زیبای 12 کلاسه، یک مدرسه 6 کلاسه، یک گلخانه 3 هکتاری و استادیوم ورزشی شهر پارسیان افتتاح شد.


همتی عنوان کرد: از چندین پروژه از جمله بلوار ورودی پارسیان به بوستانو، ورودی های شهر پارسیان، درمانگاه های جدید الاحداث و سردخانه 500 هزار تنی بازدید کردیم و 8 پروژه را در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان با 250 میلیارد تومان کلنگ زدیم که خوشبختانه هم تامین اعتبار شده و هم پیمانکار آن انتخاب شده است.


وی ادامه داد: اسکله 7 منطقه ویژه اقتصادی انرژی بر پارسیان در حال آماده شدن است و اسکله های 3 و 8 نیز از پیشرفت خوبی برخوردار است.


همتی خاطرنشان کرد: غرب استان در معرض توسعه و پیشرفت پر سرعت و پر قدرت است و 2 مجموعه فولادی هم پیگیر هستند و در بحث آماده کردن پس کرانه پروژه ها پیشرفت چشمگیر و امیدوارکننده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار