نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با تاکید بر لزوم تشکیل قرارگاه ساماندهی مبادی ورودی اهواز گفت: این نیاز اساسی و مطالبه عمومی همچنان معطل مانده است.
کد خبر: ۹۹۰۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳ 04 September 2021

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با تاکید بر لزوم تشکیل قرارگاه ساماندهی مبادی ورودی اهواز گفت: این نیاز اساسی و مطالبه عمومی همچنان معطل مانده است.

حجت الله زارع زاده  با ابراز نارضایتی از وضعیت ورودی شهر اهواز از سمت شهرستان باوی در محدوده منطقه زرگان اظهار داشت: آنچه در ورودی شهر اهواز در این مقطع مشاهده می‌شود تصویر نامناسبی از این شهر است.

نایب رئیس شورای شهر اهواز ادامه داد: این شرایط پیام آور بی نظمی و عدم رعایت قانون و حقوق شهروندی از سوی افرادی است که اقدام آن‌ها سلامت مردم و سیمای شهر را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

وی افزود: به عنوان یک مطالبه گر حقوق شهروندی از مسئولان امر از جمله دادستان اهواز، فرماندار، شهردار و همه مدیرانی که نسبت به مسائل حقوقی، اجتماعی و بهداشتی شهر مسئولیت دارند در خواست می شود نسبت به تشکیل قرارگاه ساماندهی ورودی های شهر اهواز اقدام سریع، عملی و پایدار انجام دهند.

وی اضافه کرد: قرارگاه ساماندهی مبادی ورودی شهر اهواز می تواند مانع بی قانونی و به خطر افتادن سلامت اجتماعی و بهداشتی شهروندان شود.

زارع زاده گفت: با ساماندهی مشاغلی که در مبادی ورودی شهر اهواز به خصوص در محدوده زرگان که با تعرض آشکار به حریم جاده و آیلند های میانی جاده با ساخت و ساز های غیر مجاز موجب نقض آشکار قانون شده اند، می توان پاسخگوی مطالبه به حق شهروندان بود.

 ورودی شهر اهواز از سمت منطقه زرگان با وجود مشاغلی که به حریم جاده تعرض کرده اند حادثه ساز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار