فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: غرب به بهانه رفع تحریم‌ها و ایجاد آشتی با ملت ایران به جای توانمندی صنعتی و اقتصادی ما به دنبال تبلیغ سوپرمارکت‌های متنوع خود است تا فرهنگ و اصالت اقتصادی ما را زیر سئوال ببرد.
کد خبر: ۹۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱ 22 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار جلیل بابازاده صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که در میدان مصلای اردبیل و در آغازین روز هفته دفاع مقدس در اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: ما در مکانی گرد هم آمدیم که خاطراتی ارزشمند از این مکان در اعزام نیروهای بسیجی و سلحشور انقلابی داریم که با بدرقه بزرگان این شهر جوانان از صنوف و طیف‌های مختلف با اطاعت امر امام راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدند تا در اوج بی‌نیازی خودشان را فدای اسلام و انقلاب کنند.

وی افزود: یاد و خاطره شهدای والامقام که در راه اسلام جان فدا کرده و به عزت و غرور این مرز و بوم و ملت کمک کرده‌اند گرامی می‌داریم و شاکریم که امروز در تداوم راه عزتمندانه این شهدا ملت ایران ایستاده و صبورانه در صحنه‌های مختلف حاضر و مهیا هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با قدردانی از حضور همه نیروهای مسلح از ارتش قهرمان گرفته تا بسیج و سپاه افتخارآفرینی و نیروهای انتظامی و مرزبانی غیور که در نظم و انضباط این کشور شبانه‌روز تلاش می‌کنند، یادآور شد: ما امروز در این محل گردهم آمدیم تا بار دیگر قدرت و صلابت این ملت را به نمایش بگذاریم تا دوستان انقلاب خوشحال و مسرور و دشمنان شرمنده و سرافراز باشند.

بابازاده ضرورت نیاز امروز کشور را به همدلی و همزبانی و وحدت بیشتر امت اسلامی یادآور شد و عنوان کرد: امروز در حساس‌ترین شرایط جهانی و منطقه‌ای و برای شکستن هجمه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمن همه باید با احساس مسئولیت در صحنه حاضر باشیم و اجازه ندهیم تا دشمن بخواهد از منفذهایی نفوذ کرده و در برابر قدرت و عظمت این ملت تفکر ظالمانه خود را پیاده کند.

این مسئول روحیه مقاومت ملت ایران را ستودنی توصیف کرد و گفت: اگر امروز مردم ما به راحتی گیرنده‌های ماهواره را با شبکه‌های مختلف در اختیار داشته و به آسانی قادر به دریافت برنامه‌های شبکه‌های مختلف غربی هستند این خود حکایت از عمق فاجعه فرهنگی است که دشمن حتی به ارزان‌ترین قیمت قصد دارد کالاهای ضد فرهنگی خود را در این کشور تبلیغ کند اما در نقطه مقابل شیطنت آنها به حدی است که حاضر نیستند داروهای مورد نیاز بیمارانمان را به کشورمان تحویل داده و در درمان این بیماران تلاش و حرکتی را انجام دهند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: اگر امروز غرب با قاچاق مواد مخدر و مشروبات الکلی و سرازیر کردن آن به سمت کشورمان سعی در انحراف جوانان دارد باید به این مسئله بیندیشیم که در مقابل همه این شیطنت‌ها غربی‌ها حاضر نیستند یک مجموعه تولیدی و صنعتی در این کشور راه‌اندازی شود تا جوانان بیکار وارد بازار کار شده و مشغول باشند.

بابازاده هجمه‌های دشمن را بسیار زهرآلود و دارای ابعاد بسیار نگران‌کننده توصیف کرد و افزود: جای تاسف اینجاست که در مقابل این همه هجمه فرهنگی دشمن که برای استحاله نسل آینده است عده‌ای همچنان نابخردانه عمل کرده و به جای آنکه تلاش کنند تا زهر این هجمه‌ها به حداقل برسد با ترفندهای مختلف درصدد شعله‌ور کردن این هجمه‌های سنگین هستند.

وی تصریح کرد: راهبرد دشمن راهبرد ضربه زدن به نظام اسلامی به هر طریق ممکن و با استفاده از تاکتیک غفلت و بی‌احتیاطی از سوی عده‌ای است که سعی می‌شود چنین تفکری به سرعت پیاده شده و به سمت نابودی نسل امروز و فردا حرکت کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی را با تاکید مقام معظم رهبری یادآور شد و گفت: غرب به بهانه رفع تحریم‌ها و ایجاد رابطه اقتصادی با ایران به جای آنکه تکنولوژی‌های جدید خودرویی، هواپیماسازی و سایر امکانات موردنیاز این کشور را در اختیار ما قرار دهد جالب است تلاش می‌کند تا سوپرمارکت‌های آنچنانی با تبلیغات ضدفرهنگی خود را در این کشور توسعه دهد تا مردم ما را به یک مردم مصرف‌گرای صرف تبدیل کند.

بابازاده بیان کرد: ما در اوج تحریم و تهدید دشمنان به پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات نظامی دست پیدا کرده‌ایم و قطعا در تحقق اقتصاد مقاومتی نیز می‌توانیم با تکیه بر توان داخلی خود در ابعاد مختلف موفق عمل کنیم اما به نظر می‌رسد عده‌ای همچنان باور ندارند که اقتصاد مقاومتی می‌تواند در ابعاد مختلف تحقق پیدا کند.

این مسئول تداوم پیروزی ملت ایران را در صحنه‌های مختلف انقلاب مرهون حضور ملت توصیف کرد و افزود: آنهایی که تلاش می‌کنند تا به این ملت توهین کنند آگاه باشند که نه تنها در خط ولایت و محبوبیت ملت گام برنمی‌دارند بلکه درصدد رخنه در این گستره عظیم هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل پیوند امام امت را عامل پیروزی و بقای انقلاب اسلامی توصیف کرد و ادامه داد: هشت سال جنگ تحمیلی و ایستادگی این ملت در دوران سخت دفاع مقدس و صبوری در برابر سنگین‌ترین هجمه‌های دشمن نشان داد که این ملت هیچ وقت انقلاب خود را بدون پشتیبانی به حال خود رها نمی‌کند بلکه همواره در صحنه است تا این انقلاب و ارزش‌های آن زنده و بالنده آماده باشد.

بابازاده تصریح کرد: بدتر از تحریم‌های اقتصادی دشمن هجمه‌ها و برنامه‌های نفوذی فرهنگی دشمن برای این ملت خطیر و حساس است و اگر لحظه‌ای غفلت کنیم تمام هستی و نیستی ما را دشمنانمان به باد خواهند داد و اجازه نخواهند داد تا لحظه‌ای به خودمان بیاییم.

*آمریکا فرشته نجات نیست همچنان جنایتکار خبیث است

وی به توان رزمی و پیشرفت صنعت دفاعی کشور در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها اشاره کرد و گفت: ما به این باور و اعتقاد درونی رسیده‌ایم که با هوشیاری و توان نیروهای مسلح دشمنان ما حتی نمی‌توانند علیه این انقلاب و ملت حتی نگاه کج داشته باشند و بنده به صراحت اعلام می‌کنم ما تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای داریم که تنها در قدم اول قادر هستیم در صورت تجاوز دشمن 150 هزار نفر از آنها که در تیررس ما هستند آماج آتش و گلوله‌های خود قرار دهیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خطاب به آنهایی که احساس می‌کنند آمریکا فرشته نجات این کشور است و می‌تواند این ملت را از بحران اقتصادی نجات دهد، یادآور شد: آمریکا همچنان جنایتکاری خبیث است که هیچ وقت ما نمی‌توانیم به آنها اعتماد کنیم، چراکه تاریخ جنایات آمریکا و بازخوانی تمام تحرکات آنها نشان می‌دهد که همه شیطنت‌های دشمن امروز زیر سر شیطان بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی است و همه به این اصل واقف هستند.

بابازاده خاطب به آمریکایی‌ها عنوان کرد: مدام از گزینه نظامی روی میز صحبت نکنید، چراکه گزینه ما بیرق امام حسین (ع) است که بر سردر این نظام و انقلاب برافراشته شده و اگر بخواهید دست از پا خطا کنید چنان تنبیه‌تان می‌کنیم که هیچ‌وقت آن را فراموش نکنید.

وی افزود: آمریکا به خوبی آگاه است که با این ملت نمی‌تواند دربیفتد و یا بخواهد حرکتی غیرواقعی را در مقاصد شیطانی خود انجام دهد، چراکه به نمایندگی از این ملت نیروهای مسلح در صحنه حاضر هستند و از صلابت و اقتدار واقعی برخوردار بوده و اجازه کوچکترین تحرکی را به دشمن نمی‌دهند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تسلیت فرارسیدن شهادت مسلم‌ بن عقیل و آگاه عزاداری مردم اردبیل در سوگ شهادت امام حسین (ع) گفت: ما اگر امروز توان مضاعف و قدرت مهارنشدنی داریم همه به واسطه فرهنگ عاشورایی است که آموزه‌های آن در جان و دل این ملت برای همیشه رخنه کرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار