مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت:با وجود گذشته سه سال از تصویب اجرای مجتمع فراگیر و بزرگ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز این استان، هنوز ریالی از اعتبارات آن به استان نرسیده است
کد خبر: ۹۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹ 23 September 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،منیر صادقی گفت:اجرای این پروژه در سفر مقام معظم رهبری به استان در سال 91 مصوب شد و در این مدت با مشکلاتی همچون جانمایی زمین روبه‌رو بود اما اکنون زمینی در ابتدای شهرک فرهنگیان به اجرای این پروژه اختصاص‌ یافته است و امید می‌رود روند کارها سرعت گیرد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی با ابراز نگرانی از بازگشت اعتبار مصوب سفر معظم له برای این طرح با طولانی شدن کار گفت: این طرح اکنون به مرحله مناقصه رسیده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه 50 میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است افزود: زمین جانمایی شده در شهرک گلستان موردقبول ما واقع نشد و اختصاص زمین در شهربازی بجنورد نیز با مخالفت‌های شهرداری روبه‌رو شد اما اکنون قدم‌های خوبی برای اجرای طرح برداشته‌شده است.

صادقی در ادامه گفت:مشکل و دغدغه دیگر در راه‌اندازی و بهره‌برداری از این پروژه بزرگ را تأمین نیروی انسانی دانست و اکنون مجوزی برای به‌کارگیری نیروی انسانی موردنیاز در این مجتمع نداریم.

وی درباره پروژه‌های مصوب سفر رهبری در استان تصریح کرد: از محل سفر معظم له، چهار پروژه عمرانی در شهرهای راز، صفی‌آباد، اسفراین و بجنورد در دست‌ ساخت است که تاکنون مرکز شهر راز بیشترین پیشرفت را دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این طرح تا یک ماه دیگر برای بهره‌برداری به کانون تحویل می‌شود.

صادقی اظهار داشت: قرار است ساخت آمفی‌تئاتر به این طرح عمرانی افزوده شود و تأمین سه میلیارد ریال اعتبار برای این سالن موردتوافق شفاهی فرمانداری راز و جرگلان قرارگرفته است.

وی گفت: مرکز کانون پرورشی شهر صفی‌آباد نیز پیشرفت خوبی دارد و با رایزنی انجام‌شده، سالن آمفی‌تئاتر به این طرح افزوده می‌شود.

صادقی خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن مصوبه‌های معظم له 6 هزار مترمربع به فضای کانون پرورش فکری کودکان در استان اضافه می‌شود.




منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار