مدیرکل مدارس عشایر و مناطق توسعه نیافته وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مازندران در اجرای پروژه مهر در استان همه ظرفیت‌ها را بکارگیری کرده است,گفت: طرح ابتکاری مازندران در آموزش والدین پایه اول ابتدایی به صورت کشوری اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۹۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲ 23 September 2015
 به گزارش تابناک مازندران  از ساری, علی نقی یزدان پناه امروز در آئین بازگشایی مدارس مازندران، اظهار داشت: مازندران با پوشش تحصیلی بیش از 99 درصد دانش آموزان, از استان‌های پیشرو کشور بوده، این در حالی است که پوشش تحصیلی کشور, 94 درصد است.
وی با بیان اینکه سال گذشته طرح خوبی در زمینه آموزش والدین پایه اول ابتدایی در مدارس مازندران اجرا شد, افزود: مازندران, زنگ لزوم آگاهی رسانی به خانواده‌ها در زمینه اهداف آموزش و پرورش در کشور را با اجرای این طرح ابتکاری به صدا درآورد.
یزدان پناه با اشاره به همزمانی دفاع مقدس و بازگشایی مدارس, تاکید کرد: منشا توسعه یک کشور بر مبنای ساخت مدرسه نیست, بلکه منشا توسعه زمانی بوده که فعالیت‌های علمی در مدارس افزایش یابد.
وی افزود: در بررسی کشوری که ملاک‌های توسعه را دارد باید سری به مدارس آن کشور بزنیم و در صورت وجود مسئولیت پذیری و کار جمعی می‌توان عنوان توسعه یافتگی را بکار برد.
مدیرکل مدارس عشایر و مناطق توسعه نیافته وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: مهارت‌های زندگی در کنار محفوظات باید به دانش آموزان منتقل شود و این از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش به شمار می رود.
وی  تصریح کرد: امروز مسئولیت معلمان هدایتگری و آموختن ادب و آگاهی به دانش آموزان است و  روز اول مهر را نوروز تعلیم و تربیت باید قلمداد کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار