کد خبر: ۹۹۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ 23 September 2015
استاندار البرز با تاکید بر اینکه باید باید ایده‌پردازی و طریقه صحیح اندیشیدن دانش‌آموزان در مدارس البرز اجرایی شود، گفت: در مدارس هوشمند امکانات خوب و اررزشمندی تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سیدحمید طهایی در مراسم متمرکز استانی زنگ بازگشایی مدارس استان البرز که صبح امروز در محل دبیرستان هوشمند فاطمیه کرج با حضور مدیرکل مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، ضمن گرامیداشت اعیاد غدیرخم و قربان همچنین هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: یکی از آثار تعلیم و تربیت در چنین ایامی توسط امت ایران در 31 شهریور سال 59 به نمایش گذاشته شد.

وی با تاکید بر اینکه در چنین روز و زمانی رژیم بعثی عراق به فرماندهی صدام کشور جمهوری اسلامی ایران را مورد حمله خود قرار داد، افزود: این جنگ زمانی بر ما تحمیل شد که کشور آمادگی لازم از این حیث را نداشت و درصدد بود ویرانی‌های رژیم منحوس طاغوت را آباد کند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه ذره‌ای از خاک کشور جمهوری اسلامی ایران با ایثار و از خودگذشتگی‌های اقشار مختلف از جمله دانش‌آموزان و فرهنگیان از این مرز و بوم جدا نشد، خاطرنشان کرد: در دبیرستان‌‌ها و مدارس هوشمند امکانات خوب و اررزشمندی تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه استان البرز از ظرفیت و توان بالایی در کلیه بخش‌ها از جمله بخش علمی برخوردار است و در واقع جوانان این استان سرمایه‌ گرانقدری محسوب می‌شوند که باید حمایت کامل از آن‌ها صورت گیرد، یادآور شد: باید ایده‌پردازی و طریقه صحیح اندیشیدن دانش‌آموزان در مدارس البرز اجرایی شود.

طهایی با اشاره به پرسش مهر رئیس جمهور مبنی بر اینکه" فرصت‌های جدید پیش‌رو ملت ایران پس از توافق 1+5 چیست؟" خاطرنشان کرد: امید است دانش‌آموزان البرزی همانند سنوات گذشته به خوبی در مقام پاسخ به این سوال برآیند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار