رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه البرز:

ترفندهای دشمنان تمام شدنی نیست

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان البرز با تأکید بر اینکه ترفندهای دشمنان تمام شدنی نیست،‌ گفت: ارتقای آگاهی و بصیرت می تواند ما را در برابر ترفندهای دشمنان مصون کند.
کد خبر: ۱۰۰۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰ 24 September 2015
به گزارش تابناک – البرز: حجت الاسلام و المسلمین سیدمصطفی حسینی نوری امروز در خطبه‌های نماز عید سعید قربان اظهار داشت: دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به این انقلاب و آرمان‌هایش استفاده کرده و هرگز دست از ترفندها و توطئه‌های خود برنمی‌دارند.
وی تأکید کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کردند و رویه استکبار ستیزی را حفظ کرده‌اند لذا امروز یکی از مهمترین دسایس دشمنان از بین بردن روحیه استکبارستیزی است.
این مسئول در ادامه سخنان خود به دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند و رشادت‌های بسیاری را از خود نشان دادند.
حسینی نوری تصریح کرد: امروز نیز باید فرهنگ رشادت،‌ ایثار و شهادت را در بین نسل امروز نهادینه کنیم و نوجوانان و جوانان امروز را با دوران هشت سال دفاع مقدس مأنوس کنیم.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود به توافق هسته‌ای اشاره کرد و اظهار داشت: در این موضوع نیز دشمن ترفندهایی را به کار می‌برد که باید هوشیارانه عمل کرده و بصیرت بسیار به خرج دهیم.
حسینی نوری با اشاره به اینکه موضوع برجام ظاهری ساده دارد اما باطن آن بسیار پیچیده است افزود: در این راستا مجلس شورای اسلامی باید ورود کند.
وی ادامه داد: آمریکا و هم‌پیمانانش تلاش دارند تا از راه‌های مختلف و به ویژه راه‌اندازی جنگ نرم به کشور رخنه کنند.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود به موضوع مسائل منطقه‌ای اشاره کرد و گفت: براساس فرموده مقام معظم رهبری چه مذاکرات بشود، چه نشود ما از حمایت کشورهای منطقه دست برنخواهیم داشت .
وی همچنین به به واقعه غدیر اشاره کرد و افزود: لازم است تا همگان مطالعه کتاب نهج البلاغه را انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار